Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2010, 17:18
B.Kie
B.Kie is offline
Hoi allemaal,

ik ben ten einde raad. Laatste tijd heb ik ineens enorme last van acné, na elke puist, pukkel of onderhuidse puist (nog erger!) komt er weer doodleuk een nieuwe opdraven. Zo houdt het nooit op, en het begint mijn leven echt te beheersen. Ik word er enorm onzeker van, durf amper de deur uit of mensen aan te kijken en foundation heeft toch amper effect, omdat die onderhuidse pukkels enorme bulten zijn. Nu ben ik aan de Dianapil, over een paar dagen zit m'n eerste strip er alweer op, en ik vraag me af wanneer het begint te werken? Ik snap dat het tijd kost, maar ik merk nog geen enkel kleine verbetering en begin te denken dat het bij iedereen werkt BEHALVE bij mij weer.. just my luck. Afgelopen maand heb ik al bijna al m'n afspraken afgezegd, omdat ik gewoon niet meer durf te chillen, tot m'n huid enigszins een beetje verbeterd is. Pukkels heb ik altijd al last van gehad, maar in zo'n grote mate nog nooit.. kan iemand mij verder helpen?
Oud 12-10-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Hoi allemaal,

ik ben ten einde raad. Laatste tijd heb ik ineens enorme last van acné, na elke puist, pukkel of onderhuidse puist (nog erger!) komt er weer doodleuk een nieuwe opdraven. Zo houdt het nooit op, en het begint mijn leven echt te beheersen. Ik word er enorm onzeker van, durf amper de deur uit of mensen aan te kijken en foundation heeft toch amper effect, omdat die onderhuidse pukkels enorme bulten zijn. Nu ben ik aan de Dianapil, over een paar dagen zit m'n eerste strip er alweer op, en ik vraag me af wanneer het begint te werken? Ik snap dat het tijd kost, maar ik merk nog geen enkel kleine verbetering en begin te denken dat het bij iedereen werkt BEHALVE bij mij weer.. just my luck. Afgelopen maand heb ik al bijna al m'n afspraken afgezegd, omdat ik gewoon niet meer durf te chillen, tot m'n huid enigszins een beetje verbeterd is. Pukkels heb ik altijd al last van gehad, maar in zo'n grote mate nog nooit.. kan iemand mij verder helpen?
Volgens mij houden ze meestal 3 maanden aan, als je daarna nog niets merkt of nog last hebt van bijwerkingen, dan zal dat zo blijven. Dus als je na 3 maanden geen verschil ziet, dan is het tijd voor een bezoekje aan de huisarts om andere opties te bespreken
Oud 12-10-2010, 17:25
Verwijderd
Het kan zelfs dat het eerst nog even erger wordt en dan pas minder.
Oud 12-10-2010, 19:01
anoniem1996
anoniem1996 is offline
weet het niet, heb er zelf geen last van
Oud 12-10-2010, 19:03
Catch
Catch is offline
Wat naar dat het je leven zo beheerst, dat is absoluut niet de bedoeling. Misschien kun je het er (nog een keer) met je huisarts over hebben. Er bestaan behandelingen voor ernstige acné, en als het goed is heb je meerdere opties. Als je aangeeft dat je je er erg onzeker door voelt en je je laat belemmeren door je acné, zal je huisarts hier vast wat mee doen. Succes!
Oud 12-10-2010, 19:14
marjolein243
marjolein243 is offline
als je er echt heel van last van hebt kan je naar de dermatoloog gaan, die heeft altijd nog wel andere dingen die je kan proberen.
zelf gebruik ik ook de diana pil tegen acne en bij mij begon het echt pas naar 4 maanden te werken.. het is nu een stuk minder, maar niet helemaal weg....
Oud 12-10-2010, 20:23
Pluis
Pluis is offline
vragen over de pil horen in het grote piltopic bovenaan deze pagina. deze gaat daarom dicht.

Regels voor berichten