Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 18:17
De nieuweling
Hallo,

Voor het vak Nederlands moet ik een aantal artikelen hebben over marktwerking in de zorgsector, waaronder tenminste één betoog vóór de marktwerking. Tot nu toe heb ik al wel een groot aantal tegen, maar maar één artikel voor, dat ook nog eens bol staat van de drogredenen. Hier staat het:

http://www.personeel.unimaas.nl/h.va...%20Contact.pdf

Weet iemand hier misschien een artikel met enige onderbouwing, of waar ik er zo een vinden kan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2010, 13:51
arPos
arPos is offline
niet vreemd immers de meeste mensen werkzaam met in en om de zorg beseffen zich terdege dat de marktwerking in de zorg voor een goed deel mislukt is.

ik heb door de tijd heen een doodenkele keer iemand horen zeggen dat het misschien potentie heeft als het goed uitgewerkt zou worden maar dat het nu nog functioneert als een dartende blinde.

met zo'n publieke opinie wordt het moeilijk om betogen te vinden die voor zijn én zonder drogredenen.
Reageren

Regels voor berichten