Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2010, 14:46
Verwijderd
Misschien klinkt het een beetje stom maar ik kan vind het moeilijk om 2keer na te denken voor dat ik iets doe heb het al lang maar de laatste 2 jaar heb ik er erge problemen aan over gehouden, zoals bijvoorbeeld dat ik het uitmaakte met mijn vriendin (nu weer aan) het begon met kleine dingen maar nu heb ik dus veel jongens en 2 meisjes die allemaal min. 2 jaar ouder zijn dan mij omdat ik dus zon foto aan 1 iemand heb gestuurd van dat een zon jongen met een meisje staat die die had gezoend maar dat wist die 2seconden erna niet meer omdat ie nogal dronken was.. en kon hij kon toen ook echt niet meer fietsen maar ik stuurde die foto naar iemnad omdat die gene met nog iemand steeds zaten te zeggen van jaa die foto moeten we ook hebben tegen elkaar en ik dacht ik help en dat was dus best dom van mij...

maar het begint een enorm lang verhaal te worden dus ik stop maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen (:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2010, 14:48
Pluis
Pluis is offline
Dit past denk ik beter op Psychologie, aangezien het gaat over nadenken.
Oud 13-10-2010, 14:56
Verwijderd
O sorry maar hoe moet ik dat daar dan neer zetten en deze verwijderen of doen jullie (forumbazen) dat niet

ja ik ben niet zo slim
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 15:04
Thinus
Thinus is offline
....wat?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 15:08
Verwijderd
Je hebt zelf dus door dat je moeite hebt met net iets langer over iets na te denken voor je handelt... Misschien moet je dan in het vervolg letterlijk een nachtje over dingen gaan slapen? Dus als je twijfelt of je een foto moet doorsturen van iemand, dan doe je het niet meteen, maar wacht je nog een dag en denk je er dan nog eens over na. En weet je het dan nog niet? Gewoon niet doen, je twijfelt niet voor niets.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 15:08
Verwijderd
Citaat:
....wat?
Dat je twee keer moet nadenken voordat je iets gaat doen of zegt ofzo en dat doe ik dus onbewust gewoon niet en krijg er problemen van
even kort samengevat(A)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 16:34
Volk
Volk is offline
Citaat:
het begon met kleine dingen maar nu heb ik dus veel jongens en 2 meisjes die allemaal min. 2 jaar ouder zijn dan mij omdat ik dus zon foto aan 1 iemand heb gestuurd van dat een zon jongen met een meisje staat die die had gezoend maar dat wist die 2seconden erna niet meer omdat ie nogal dronken was.. en kon hij kon toen ook echt niet meer fietsen maar ik stuurde die foto naar iemnad omdat die gene met nog iemand steeds zaten te zeggen van jaa die foto moeten we ook hebben tegen elkaar en ik dacht ik help en dat was dus best dom van mij...
Ik kan hier geen touw aan vastknopen

Je weet wat je probleem is, dus denk voortaan eerst na. Het gaat niet zozeer om 2 keer nadenken, maar gewoon nadenken. Ik begrijp dat er iets is met een foto die is doorgestuurd? Nooit foto's doorsturen waar iemand op staat die geen toestemming heeft gegeven. En voortaan dus gewoon even nadenken. Probeer dingen vanuit verschillende punten te bekijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten