Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En dat met de grens moet geen probleem zijn, want Nijmegen ligt vlakbij de grens. En je kunt dan geloof ik vanaf Emmerich zo'n kaartje kopen, right?
|
![]() |
Vanaf het eerste station in Duitsland is zo'n ticket geldig. Die prijs is inderdaad voor een enkele reis (tenzij je de zelfde dag ook weer terug reist, maar dat is over die afstand toch onmogelijk). Maar het geld dus wel weer voor meerdere personen.
Voor 60 euro heb je dus een retour vanaf (in dit geval) Emmerich voor max. 5 personen. Kijk anders eens op www.bahn.de (duitse spoorwegen). Daar kun je ook meteen je reis even door de reisplanner gooien om te kijken hoelang het gaat duren. Ik heb zelf overigens nog geen ervaring, modat mijn weekje duitsland vorige week verruild is voor een weekje clubhuis afbreken... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar zou ik wel even op letten, mss scheelt het wel veel in reistijd en is dan de duurdere ticket alswaar handiger..
|
In de zomer hebben ze fijne treinaanbiedingen. Voor 29 euro per persoon per dag met de trein. Als je een grote afstand aflegd is dat dus erg voordelig. Het geldt ook nog voor de maand augustus als ik me niet vergis, maar er zijn vast niet veel kaarten meer. :s (n)
http://www.bahn.de/-S:PtVORN:d8AQh9N..._spezial.shtml Ik heb pas geleden een kaartje via internet geboekt, dat ging perfect. :) Eventueel kun je anders met de bus. Eurolines of iets anders, gewoon ff zoeken op internet. Voor logeren zijn goedkope hotelletjes een optie of een jeugdherberg. :)
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #71 rare kwast | 491 | 04-10-2006 17:42 | |
Verhalen & Gedichten |
MIJN VERHAAL: Nina's droom Nandje | 24 | 30-07-2006 20:41 | |
Vrije tijd |
[wielrennen] Leipheimer naar Gerolsteiner peaceflower | 62 | 28-09-2004 06:42 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |