Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ach ja, over een paar jaar zal ik wel iemand vinden. Ik blijf toch wel goede vrienden met die jongen (: Dank jullie allemaal voor jullie antwoorden n_n |
![]() |
|
Zo, als jij nou eens de helft van de 18 jarigen les kunt geven in praten en typen en alles?
Maar, voor mensen die hetzelfde probleem hebben: veel hebben meegemaakt betekent nog niet dat je lichaam er al aan toe is, hoe volwassen je je ook kunt voelen, je lichaam spreekt je nog vaak tegen (geld voor alle leeftijden, hoor) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is dat positief bedoeld? ^^ Ja, idd. Ik probeer er ook vanaf te komen. Een vriend van mij helpt me ermee; gewoon de slechte dingen van hem opnoemen. Het gaat toch wel weer over. (: En uiteindelijk vind ik toch wel iemand. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat soort dingen hoef ik geen hulp meer bij, ik heb zodra het over is bijna altijd meteen alleen maar negatieve gedachten over diegene. Dat is niet meteen leuk, denk je toch weer een beetje dat die tijd met diegene nutteloos was. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-topic #160 JustADreamer | 480 | 18-01-2011 12:21 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #54 WolterB | 500 | 29-01-2007 21:02 | |
Films, TV & Radio |
The Little Mermaid [Binnenkort op dvd] Mark Almighty | 142 | 05-11-2006 01:07 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan, deel het mede! Snuitermans | 500 | 03-04-2005 16:04 | |
Verhalen & Gedichten |
afscheid...deel 1 nlblue-eyes | 3 | 01-01-2005 15:07 | |
Films, TV & Radio |
favo reclame black pear! | 117 | 28-05-2004 20:57 |