Hallo,
Ongeveer 3 maanden geleden, op een festival, ontmoette ik een jongen.
Wat begon met een stuntelige ontmoeting eindigde met een "negering".
Ik heb geen zin om het hele verhaal te schrijven, dus schrijf ik liever een samenvatting...
Op het festival, toen we elkaar ontmoetten op de camping, zagen mijn vrienden meteen dat er chemie tussen ons was. Alleen al de blik in onze ogen verraadde alles.
We hebben gekust en wat geflirt. Ik vroeg ook vanwaar de jongen was en waar hij naar school zou gaan, en toevallig zou hij naar dezelfde school gaan zoals ik. Ik was ontzettend in de wolken, want we zouden elke dag elkaar kunnen zien vanaf dan. Hijzelf was ook heel erg blij. En later in de zomervakantie ging het beter en beter tussen ons. Ik biechtte mijn gevoelens op voor hem en hij voor mij. Ik verlangde tot 1 september, want ik verlangde zo hard tot ik hem zou kunnen zien.
Maar eenmaal op school ging het anders... De andere leerlingen op school zagen (en zien nog altijd) dat er iets is of iets is geweest tussen ons. Maar hij zegt tegen anderen op school dat hij mij haat, maar echt verschrikkelijk haat. En wanneer ik hem vraag waarom zegt hij dat hij mij niet haat, maar verschrikkelijk veel van me houdt.
Nu heeft hij wel tegen me verteld in de zomervakantie dat hij niet kan omgaan met zijn gevoelens wanneer er anderen in de buurt zijn. Hij klapt meteen dicht als het gaat om liefde, want hij weet niet hoe hij er moet mee omgaan... En telkens als hij naar me kijkt op school, doet het zo'n pijn bij mij dat hij tegen andere mensen liegt over mij...
Wat moet ik nu doen? Ik kan hem niet vergeten, want daarvoor zie ik die jongen VEEL te graag...