Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "plutonium op het dak van zak cirac is overigens een txT van mihoen! http://www.roerbakgeweld.nl punk is behoorlijk dood ja.. als mainstream lifestyle iig toch zijn er nog heel wat echte (hc)punkbandjes die hun mening over de maatschappij nog snoeihard kenbaar maken ![]() mja dat hele uiterlijk van de punkscene hoeft van mij niet meer zo dat geforceerde "im gonna shock the world" image ben ik echt schijt ziek, en maar blaaten hoe erg individueel ze wel niet zijn en hoe alto ze wel niet zijn en blablabla... ppffff geen zin meer om verder te zeuren
||
't maakt me niet zoveel uit, zolang hun (diegene die die mode volgen) er tevreden mee zijn. En ze zich niet 'boven' andere mensen voelen die ook punk zijn ofzo.
Citaat:
||
Citaat:
|
Uh... dacht dat die periode al voorbij was, dat het nu tijd was voor de 'gothic-look'?
![]() Wel vind ik het stom dat ze punk eerst afzeiken (dat geschreeuw) en dat ze wel met een t-shirtje rond gaan lopen waar 'punk' en 'anarchy' op staat... Maargoed, moeten ze zelf weten, ik zit er niet mee... Is er toch ook weer meer keuze in mooie kleding ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
agree :) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
een voorbeeldje: JULLIE ZIJDUH DAT IK GEEN EcHte gothic was!! ik heb er wat aan gedaan!! geen wt meer, dat is tegenworodig fantasy... doe mijn maar nine inch fingers!!!! en ook wel estampie en PAL, vinden de buren leuik! dit kan niet serieus bedoeld zijn, of t is wel heel erg met d;r gesteld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit heb ik van je site: FUCK ALL THE WANNEBIES!!! en als dit allemaal serieus is eet ik mn sokken op Laatst gewijzigd op 30-07-2002 om 10:25. |
![]() |
|
ach punk zijn zit in je of niet. als je met je mama naar de kapper gaat om je een 'punkkapsel' aan te laten meten dan heb je het niet helemaal begrepen. Het is niet shirtjes kopen bij de v&d waar anarchy of iets dergelijks op staat.
Persoonlijk vind ik punk als fashion statement trouwens ook volslagen achterlijk. Dat malcolm maclaren zo geinspireerd was nadat hij een tijdje in de cbgb's rondgelopen had en het idee kreeg om kapotte kleding te verkopen in londen vind ik eigenlijk alleen maar kut. Punk is jezelf en ook eigen baas zijn. Je eigen regels en richtlijnen stellen en je bent een tuthola als je je druk maakt om in wat voor kleren anderen zouden willen lopen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Post Punk, New Wave & Goth Rock Industries Verwijderd | 32 | 21-02-2010 17:56 | |
Muziek |
Trashfest 2009 (18-21 juni) @ De Buze - Steenwijk SjappieExtra | 5 | 05-06-2009 10:03 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
new/nu-rave Help Valentijn | 14 | 26-11-2006 20:46 | |
Muziek |
zondag 19 maart HC/PUNK: Vitamin X, Remain, Sharp End, On Fire, Dipsomania in Sneek! Crucial Attack | 3 | 15-03-2006 15:03 | |
Muziek |
Crucial Attack hc/punk distro nieuws Crucial Attack | 4 | 03-02-2006 13:06 |