Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 12:42
guesst
guesst is offline
Hai mensjus,

Ik heb een verzoek om advies!
Sinds ongeveer een jaartje ken ik een jongen..het begon allemaal leuk, btje kijken etc. na een aantal weken praatten we met elkaar, daarna gaan daten en toen 'hadden' we iets..

Alleen had ik niet totally het gevoel dat ik in LUV was dus besloot ik eerlijk tegen hem te blijven en hem op de hoogte te brengen van mijn gevoelens. Hier reageerde hij niet echt leuk op, hij was nl. wel gek op mij. We besloten het aan te kijken en gewoon normaal met elkaar om te blijven gaan omdat we het simpelweg goed met elkaar konden vinden en we elkaar erg waardeerden.

Na een aantal maanden kreeg hij een andere vriendin en wij bleven nog normaal met mekaar omgaan. Wel was het contact ietsje minder maar dat vond ik normaal, hij had nl. een vriendin aan wie hij waarschijnlijk ook veel aandacht schonk.

Nu heeft hij nog steeds een vriendin maar is het contact tussen ons een btje belabberd! Het contact moet steeds van mijn kant komen en hij heeft niet echt door dat ik dit vervelend vind, ook al heb ik dit hem wel eens gezegd. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, ik heb het hem nl. al een vertelt, gezegd dat ik het fijn zou vinden als hij wat vaker iets van zich liet horen..hebben we toen btje uitgepraat en ging daarna ook goed. Maar nu is het dus weer totaal 10x nix...

Zal ik nix van me laten horen en de instelling hebben van: als je me écht de moeite waard vind als vriendin dan moet je zelf maar initiatief tonen, of tóch zelf de 1e stap nemen en het hem op een ietwat vervelende manier laten weten via sms/ mail...

Please let me know wat jullie zouden doen, ik weet het fftjes niet nl., ik wil hem niet kwijt als vriend, maar ik wil ook niet als een hondje achter hem aan blijven lopen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2002, 13:03
Kirk22
Kirk22 is offline
kijk, vrienden met iemand zijn doe je met zijn 2en. Als alles van jou moet komen moet je je afvragen of hij nog wel een vriend van je wil zijn. Wil hij dat? Dan moet je zeggen dat hij dat dan ook moet laten merken. Heeft hij zoiets van 'laat maar lopen' dan moet je er ook niet achteraan blijven lopen.

Je moet jezelf ook niet voor de gek houden.

Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 13:06.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 15:04
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
kijk, vrienden met iemand zijn doe je met zijn 2en. Als alles van jou moet komen moet je je afvragen of hij nog wel een vriend van je wil zijn. Wil hij dat? Dan moet je zeggen dat hij dat dan ook moet laten merken. Heeft hij zoiets van 'laat maar lopen' dan moet je er ook niet achteraan blijven lopen.

Je moet jezelf ook niet voor de gek houden.
goed gezegd!
Oud 12-08-2002, 16:20
Tox
Tox is offline
Ik zou zeggen bel hem op en zeg gewoon tegen hem hoe je er over denkt en dat je zeker wel vrienden wilt blijven, maar dat je het ook fijn vind als hij eens is belt.
Oud 12-08-2002, 16:48
guesst
guesst is offline
Tja, denk ook dat dit wel enige opties zijn ja..

Aan 1-ne kant heb ik geen zin om hem te bellen enzo, klinkt btje erg claimerig ofzo..kweenie, en het moet idd van 2 kanten komen..

Kan hem ook gewoon vragen of ie überhaupt nog wel behoefte heeft aan onze 'vriendschap' of hoe je het noemen wilt..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:17
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou hem gewoon, op de man af, vragen waarom hij nooit van zich laat horen en waarom hij nog maar zo weinig met je wil afspreken..
Hij weet dus al dat je dit niet leuk vindt, maar schijnbaar trekt hij daar niks van aan...
Zou het kunnen dat hij gewoon liever met zn vriendin is ofzo..?

Hem blijven opbellen en proberen iets af te spreken heeft dus geen zin, dus ik zou gewoon een tijdje niks van je laten horen, misschien 'mist' hij het na een tijdje ofzo en dat hij je wel weer eens belt..

Eerlijk gezegd zou ik in jouw situatie op een gegeven moment iets hebben van; *bekijk het maar lekker* en zou ik hem gewoon niet meer bellen en zoekt hij het maar uit met zijn vriendin...
Hij vindt jullie vriendschap blijkbaar niet echt meer de moeite waard, en tja ik ben van mening dat vriendschap van 2 kanten moet komen..

Overdenk eens goed, wat je er nou precies van vind en wat je verder wilt..
Oud 12-08-2002, 19:25
guesst
guesst is offline
THnx voor de reacties. Het is niet zozeer dat ik hem vaak bel, in tegenstelling, het gaat meer over smsen. btje mailen en af en toe eens iets afspreken. Ik heb nu al een poos nix meer van hem gehoord, ben op vakantie geweest (hem zelfs nog een kaartje gestuurd) en heb nix gehoord..nix van hoe was je vakantie (tenzij ik zelf een smsje stuurde) ... Ga hem er dus idd maar eens mee confronteren ofzo, en dat is dan ook gelijk de laatste x...wish me luck
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 20:11
lady_x
lady_x is offline
Hij kan toch niet twee vriendinnen hebben? Je hebt hem in het begin eenbeetje 'afgewezen' dus is hij misschien gevallen op iemand die wel verliefd is op hem. Eerst wil je het niet, dan wil je het wel. Dat vindt hij misschien vervelend, misschien heb je hem daarbij ook gekwetst, allez ja, ik weet bijna niks van jullie relatie. Maar als jij diegene bent die steeds initiatief moet nemen, dan zou ik niet meer te veel van verwachten, laat het bezinken, laat hem eens de moeite doen, laat gewoon niks van je horen. Zo zal je zien of hij werkelijk om je geeft of niet.
Reageren

Regels voor berichten