![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
op dit moment ben ik mijn masterscriptie aan het schrijven. Deze scriptie gaat over de informatie die MBO-instellingen/ROC's verstrekt op bijvoorbeeld de internetsite of het jaarverslag. Ik wil hierbij onderzoeken of de informatie aan de belanghebbenden (waaronder jullie!) voldoende is. Hiervoor zou ik graag aan een aantal van jullie die bezig is met een keuze voor een MBO-instelling of een bepaalde opleiding een aantal vragen willen stellen over de deze informatiebehoefte. Zouden jullie alsjeblieft mee willen helpen aan mijn onderzoek? Het zal maar een kort vragenlijstje per mail zijn. Ik heb hiervoor wel jullie e-mailgegevens nodig. Zouden jullie dit e-mailadres willen mailen naar mij? Mijn adres is reinier.vanderpol@gmail.com. Alvast hartelijk bedankt en natuurlijk succes met jullie keuze! Groeten, Reinier van der Pol |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Youtubefilmpjes downloaden Verwijderd | 10 | 15-12-2006 05:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Welke levensovertuigingen in Nederland? (cijfers) Verwijderd | 8 | 07-05-2006 12:02 | |
Software & Hardware |
Welke telefoon raden jullie mij aan? no pain n death | 25 | 28-04-2006 18:25 | |
De Kantine |
Naar welke informatieve sites ga jij vaak? Roos | 43 | 13-02-2006 23:14 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Een "dossier" van Nederlands billythekid | 2 | 05-10-2002 10:24 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Communicatie door de eeuwen heen billythekid | 0 | 03-10-2002 17:02 |