Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2010, 19:07
KingKong
KingKong is offline
Ik ben goed in de war.
Laatst heb ik gedated met een meisje, was heel gezellig, veel gekletst en ik dacht dat ik haar ook wel leuk begon te vinden. Nu, een aantal dagen later, merk ik dat ze me leuk vind. Ik weet niet hoe erg, maar ik weet gewoon dat ze me leuk vind want dat kan ik merken aan hoe ze reageert, wat ze doet en wil.

Maar ik weet het niet, ik weet niet of ik het wel wil, eerst wordt ik nog jaloers omdat een of andere jongen met haar flirt, en nu opeens weet ik helemaal niet of het wil. Ik heb het gevoel alsof ze te lief voor me is, ik wil wat meer pit. Maar ik ben ook totaal in de war.

Een tijd geleden had ik nog iets met een meisje wat ver van me vandaan woont, ik kende haar van vakantie maar spreek haar nog steeds en ga ook nog wel is naar haar toe, zij heeft aardig wat pit, ze is 2 jaar ouder dan ik en heel spontaan. Het was bijna alsof we ook gewoon vrienden waren maar tegelijkertijd ook gewoon met elkaar iets hadden.

Ik heb het gevoel alsof ik dat fijner vond toen die tijd, ik weet niet of dat meisje waarmee ik nu date wel echt bij me past, of ben ik gewoon in de war? Of ben ik niet klaar voor een relatie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2010, 22:06
Verwijderd
Ik denk dat je t beste gewoon met dat meisje kunt afspreken en kijken hoe t loopt, dan zul je vanzelf merken of ze bij je past of niet.

En aangezien je jaloers wordt als iemand anders met haar flirt lijkt t me dat je wel wat met haar wil.

Ik zie verder niet waarom je niet klaar zou zijn voor een relatie.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 23:22
Akhlys
Akhlys is offline
Het lijkt een beetje alsof je dat nieuwe meisje vergelijkt met het meisje dat ver weg woont. Het komt in ieder geval op mij over dat je wat meer pit wilt, omdat het meisje waar je eerst mee had ook behoorlijk wat pit had. Geef je dat nieuwe meisje dan wel een eerlijke kans?

Ik zou gewoon met dat meisje blijven daten, maar je hoeft je natuurlijk niet meteen in een relatie te storten. Date een paar keer en wacht af hoe het loopt. Is het niks, dan is het niks. Is het wel wat, is het alleen maar mooi meegenomen
Reageren

Regels voor berichten