Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2010, 11:57
Pindalicia94
Pindalicia94 is offline
Hoi allemaal,
ik krijg woensdag een bril. Nu vind ik het niet zo erg dat ik hem moet dragen want zelf vind ik het een hele leuke bril.
Volgende week moet ik weer naar school (deze week heb ik vakantie) en dan zien mensen me voor het eerst met een bril, maar ik ben zenuwachtig/bang voor de reacties.
Stel dat iemand me gaat uitlachen of iets negatiefs zegt, moet ik dan wat terug zeggen (zo ja, wat moet ik dan zeggen?) of het gewoon negeren?
Hebben jullie tips?
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2010, 19:40
Verwijderd
Je bent 16, neem ik aan? Als mensen van jouw leeftijd stom gaan doen omdat je een bril hebt, moet je ze gewoon keihard uitlachen omdat ze zich als basisschoolkindjes gedragen of negeren, dat kan altijd.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 19:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gewoon negeren. Denk dat de reacties wel mee vallen. Ik ben ook ineens een bril gaan dragen en kreeg eigenlijk heel weinig reacties, veel mensen dachten dat ik al jaren lenzen droeg en nu ineens een bril en veel mensen viel het niet eens op.
Oud 25-10-2010, 19:45
Verwijderd
Gewoon negeren ja. En de reacties zullen vast wel meevallen! Ik ging voor het eerst naar school met mijn bril (heb normaal lenzen) en kreeg juist hele leuke reacties van iedereen. Nu nog.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 21:22
Kacheltje
Kacheltje is offline
ik heb afgelopen jaar ook een bril gekregen. ik was eerst ook wel een beetje bang voor de reacties. maar wat mij verbaasde is dat ik alleen maar positieve reacties heb gekregen =)
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 08:21
Pindalicia94
Pindalicia94 is offline
Citaat:
Je bent 16, neem ik aan? Als mensen van jouw leeftijd stom gaan doen omdat je een bril hebt, moet je ze gewoon keihard uitlachen omdat ze zich als basisschoolkindjes gedragen of negeren, dat kan altijd.
Jep ik ben 16. (:

oke bedankt voor de reacties allemaal
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 13:02
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik had ook ineens een hele grote bril, mensen keken wel even op maar iedereen vond het heel leuk staan! Nu ook nog steeds, en merk ik niet eens dat ik hem op heb.
Oud 27-10-2010, 15:22
Diamera
Diamera is offline
Het zal niet eens zo opvallen denk ik, mensen moeten even kijken maar zeker na een paar dagen vindt iedereen het waarschijnlijk alweer gewoon. Ik ben zelf van bril naar lenzen gegaan, maar er zijn er genoeg bij mij op school die nu ineens een grote bril hebben, en daar heb ik nooit iemand iets negatiefs over horen zeggen. Mensen met gezonde ogen dragen ze zelfs voor de mooiigheid, dus ik zou me geen zorgen maken over negatieve reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten