Citaat:
8 euro zakgeld per week. Maar omdat mijn ouders gescheiden zijn en zoiets hebben van dE ANDER BETAALT HET WEL, moet ik er zelf al mijn reiskosten van betalen, en veel van mijn kleding, en vaak ook mijn pianoles.
|
En dat pik je?
Ik heb zelf ook dat probleem wel, en dan vooral met belahelijk kleine dingen, neem ik de lenzenvloeistof van bij m'n moeder mee naar vader omdat ik daar op het moment niks hebt, gaat ze me een potje zeiken(Hij koopt ook nooit wat etc, terwijl ik al zo'n jaar lang dat spul zelf betaal..'')
En kleedgeld=0, nooit gehad ook, tot m'n 18e gewoon vragen en dan haalden we een zooi, nu alles zelf betalen uit 200-90(zorgverzekering) tegemoetkoming scholieren

Zakgeld was altijd 10 euro per maand, maar ik heb d'r zo'n gezeik mee gehad omdat dit letterlijk hetzelfde was gebleven vanaf mijn 14e, dat ik het niet meer kreeg halverwege m'n 17e (M'n moeder kon het niet echt waarderen dat ik zei dat 10 euro gewoon niks is vandaag de dag, iest met ondankbare hond en je krijgt meer als je meer in huis doet

)