Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2010, 20:19
xSophie
xSophie is offline
Ik heb ondertussen een relatie van een jaar, maar ben onlangs verliefd geworden op een andre jongen (zo'n twee maanden geleden). Ik hou van mijn vriend maar hij behandelt me meestal nie zoals dat zou moeten. Ik probeer om het me niet aan te trekken, maar het doet me vreselijk veel pijn. Die andre jongen doet altijd zo lief, maakt tijd voor me en troost me altijd als het slecht gaat met mijn vriend. Ik heb het hem opgebiecht en hij heeft ook gevoelens voor mij. Ik weet echt niet wat ik moet doen! ik hou van mijn vriend maar hij maakt me zo ongelukkig, ik ben nog jong en wil me nog niet echt binden aan een jongen , maar er is iets wat me tegenhoud om het uit te maken. Ik voel me onzeker en heel schuldig, maar verliefdheid overvalt je, je kan er niets aan doen sorry voor het lange verhaal ik hoop dat iemand me advies kan geven.

xx
Oud 08-11-2010, 20:45
igfy
igfy is offline
Je zegt dat je vriend je ongelukkig maakt en je slecht behandeld. Dit zijn hele goede redenen om eens goed na te denken over de relatie, ongeacht wat je voor iemand anders voelt. Als je huidige vriend je echt zoveel pijn doet dan moet je serieus overwegen of de relatie nog beter kan worden of dat jij, als je bij hem blijft, je over een jaar nog zo zal voelen. Als je denkt dat je relatie niet beter gaat worden, dan zou ik het uitmaken. Natuurlijk doet dat pijn, maar op de lange termijn is het beter dan bij iemand blijven die je ongelukkig maakt.

Daarna kun je misschien eens gaan kijken wat je voor die ander voelt. pas op dat je je niet meteen in een nieuwe relatie stort, terwijl je de oude nog moet verwerken.
Oud 08-11-2010, 21:46
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Ik zou het uitmaken, als je je niet gelukkig bij de gene voelt op wie je "verliefd" bent is er iets mis
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 09:56
Volk
Volk is offline
Maak het uit. Je vriend behandelt je niet zoals het zou moeten, hij doet je vreselijk pijn, maakt je ongelukkig en je wilt je nog helemaal niet binden aan een jongen. Stuk voor stuk zeer goede redenen om het uit te maken.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 13:39
hookee
hookee is offline
Het is heel makkelijk om lief te zijn, tijd voor je te maken en je tegen je vriend op te zetten als je de intentie hebt om een meisje te veroveren.
Wat bedoel je precies met: " behandelt me niet zoals hij zou moeten"? Hij koopt niet genoeg cadeautjes voor je? Springt niet meteen in de houding als je hem roept?

Als je een tijdje in een relatie zit begint het te wennen, vooral als je elkaar dagelijks ziet. Onenigheden zijn nou eenmaal niet leuk maar zolang je van elkaar houdt kom je daar gewoon weer overheen.
Grote kans dat je straks ook wel eens onenigheden krijgt met je nieuwe lover als je wat langer in een relatie zit en elkaar dagelijks ziet.

Kijk gewoon wat je huidige relatie waard is. Doe eens een week (of 2, of 3) volledig zonder allebei en voel naar wie je het meest verlangt.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het uitmaken, als je je niet gelukkig bij de gene voelt op wie je "verliefd" bent is er iets mis
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 17:54
xSophie
xSophie is offline
Citaat:
Het is heel makkelijk om lief te zijn, tijd voor je te maken en je tegen je vriend op te zetten als je de intentie hebt om een meisje te veroveren.
Wat bedoel je precies met: " behandelt me niet zoals hij zou moeten"? Hij koopt niet genoeg cadeautjes voor je? Springt niet meteen in de houding als je hem roept?

Als je een tijdje in een relatie zit begint het te wennen, vooral als je elkaar dagelijks ziet. Onenigheden zijn nou eenmaal niet leuk maar zolang je van elkaar houdt kom je daar gewoon weer overheen.
Grote kans dat je straks ook wel eens onenigheden krijgt met je nieuwe lover als je wat langer in een relatie zit en elkaar dagelijks ziet.

Kijk gewoon wat je huidige relatie waard is. Doe eens een week (of 2, of 3) volledig zonder allebei en voel naar wie je het meest verlangt.
Daarmee bedoel ik, dat hij nooit tijd voor me wil maken, altijd kwaad doet zonder dat hij verteld waarom en zijn vriendinnetjes gaan stuk voor stuk voor op mij. Ik wil geen jongen die alles doet wat ik zeg, zoals jij bedoelt. en ik voelde me al slecht in de relatie voordat ik die andre jongen ontmoet had maar ik kan niet zonder hem
Oud 11-11-2010, 18:01
Verwijderd
Je kunt best zonder hem. Je denkt alleen dat je dat niet kan, omdat je een sprong in het diepe waagt, na alle vertrouwdheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten