![]() |
|
Verwijderd
|
Hee mensen,
Na wat verder onderzoek blijkt dat t meisje van dit topic me gewoon gebruikt heeft, elke dag, 8 maanden lang! Ik zou graag dikke wraak nemen, maar hoe neem je in godsnaam wraak op een meisje ? Bai! Laatst gewijzigd op 29-10-2010 om 21:33. Reden: Link werkend gemaakt. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
sorry hoor, maar jij hebt je laten gebruiken, dat is heel wat anders ![]()
|
Verwijderd
|
Op zich heb je wel een punt dat ze jou aan het lijntje heeft gehouden ('misbruikt'), zeker omdat ze ook al met andere jongens smsrelaties had. Maar dat je die 500 euro kwijt bent heb je wel zelf gedaan. Leer ervan door voortaan niemand meer geld uitlenen die al schuld bij jou heeft.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wraak is goed en moet aangemoedigd worden; maar het probleem is (zoals dat -waarschijnlijk- ook hier het geval is) dat zij waarschijnlijk niet/niet veel verkeerd heeft gedaan en TS zich niet zo moet aanstellen.
|
Probeer eens met haar te praten. Ook al zal dat niet heel veel oplossen. Het is vooral om te kijken hoe zij over je denkt.
Als ze het echt lollig vindt dat je je zo voelt vind ik het echt geen probleem dat je 'wraak' probeert te nemen. Probeer alleen wel iets te vinden waarmee ze echt voor schut wordt gezet dus ga haar geen schade doen ofzo. Geen grapjes met remkabels doorzagen ofzo. Gewoon iets waarmee ze eens flink voor schut wordt gezet voor een grote groep mensen. Het klinkt misschien wat kinderachtig maar ze zal de boodschap dan wel meekrijgen.
|
Hoe kan je nou €500 hebben voorgeschoten? Ook in kleine beetjes, zo'n €2 per dag merk je toch wel? Ik voel al een steek als ik 1 keer €2 zou hebben voorgeschoten.
Achja ![]() Weinig om wraak voor te hebben, maar als je wilt, we weten allemaal wel onze manieren om dat geld terug te krijgen, of niet? |
![]() |
||
Citaat:
Nu kan ik me goed voorstellen dat de TS zich gewoon gebruikt en diep gekwetst voelt. Deze positieve instelling tegenover dat meisje is blijkbaar totaal verdwenen want de TS denkt nu zelfs aan wraak. In dit geval snap ik de TS volledig. Ik denk eerlijk gezegd dat ik zelf ook zulke ideeën zou krijgen nadat is zo gekwetst zou zijn. Voor de mensen die niet weten wat TS is. TS = topicstarter.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beste wraak film Donny must die | 70 | 25-06-2005 13:31 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrijver van officieel vervolg op ''De Wraak van Harry'' uitgekozen Ampelopsis | 3 | 14-03-2005 11:52 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel III Gunvald | 5 | 17-02-2005 19:24 | |
Games |
wraak reshad | 6 | 18-05-2004 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 |