Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2010, 14:47
grotesmurf10
grotesmurf10 is offline
Hey, ik heb bijna een week verkering met een meisje en op msn en hyves enz.
gaat het heel goed alleen als ik op school kom zijn we heel erg verlegen, ze staat altijd bij vriendinnen en we hebben het nog niet bekendgemaakt hoe kan ik dit oplossen? naar haar huis gaan dat is een oplossing maar dan kom ik daar met ongemak aan enzo. kunnen jullie mij helpen? peace
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2010, 15:33
gerard321
gerard321 is offline
oke als ik het goed begrijp hebben jullie verkering via msn en hyves? verder niet?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 16:37
Verwijderd
Huh, jullie hebben verkering maar als je haar op school ziet dan word je verlegen? Betekent dat dat jullie nooit echt bij elkaar zijn geweest?
Vertel het eerst eens aan een paar vrienden van jullie dat jullie verkering hebben. Dat lijkt mij naast je ouders het belangrijkste. Niet de hele school hoeft het te weten.
En waarom kom je met ongemak aan als je naar haar huis toe gaat? Heb je die ouders nog nooit gezien of wat?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 16:46
AzN
AzN is offline
Spreek gewoon 'n keertje na school af, waar geen van haar vriendinnen of jouw vrienden bij zijn.
Oud 08-11-2010, 17:57
grotesmurf10
grotesmurf10 is offline
Citaat:
oke als ik het goed begrijp hebben jullie verkering via msn en hyves? verder niet?
Ja, maar we houden het een beetje geheim snappie
En ik ga morgen met haar naar de winkel in de pauze met nog wat andere.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 18:04
grotesmurf10
grotesmurf10 is offline
Citaat:
Spreek gewoon 'n keertje na school af, waar geen van haar vriendinnen of jouw vrienden bij zijn.
Ja dat kan een oplossing zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 18:09
grotesmurf10
grotesmurf10 is offline
Citaat:
Huh, jullie hebben verkering maar als je haar op school ziet dan word je verlegen? Betekent dat dat jullie nooit echt bij elkaar zijn geweest?
Vertel het eerst eens aan een paar vrienden van jullie dat jullie verkering hebben. Dat lijkt mij naast je ouders het belangrijkste. Niet de hele school hoeft het te weten.
En waarom kom je met ongemak aan als je naar haar huis toe gaat? Heb je die ouders nog nooit gezien of wat?
De halve school weet het al, er was zo'n vuile tyfusaap die mij afluisterde toen ik het aan een vriend vertelde en bulderde het door de hele sgool. toen ze dat gekrijs hoorde werd ze beetje boos en had ze het uitgemaakt, maar toen had ze het door dat ik het niet was, maar die vuile greppelbeffer. dis in mn mailbox: srry enzo.
alleen ik kom niet met ongemak aan( ben er nog niet geweest we hebben pas een week) en als je daar aankomt en we hebben elkaar nog nooit gesproken.. maar ik ben best goed met meisjes, alleen zij is verlegen voor mij en dan word ik ook verlegen:$
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 18:46
Verwijderd
greppelbeffer wát
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 19:12
gerard321
gerard321 is offline
Citaat:
Ja, maar we houden het een beetje geheim snappie
En ik ga morgen met haar naar de winkel in de pauze met nog wat andere.

nee dat snap ik totaal niet, waarom heb je dan verkering.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 19:39
Verwijderd
Waarom mag niemand het weten? Je spreekt haar vooral op msn en hyves en je praat niet echt met elkaar op school?

klinkt mij erg kinderachtig in de oren, hoe oud ben je? Neem verkering als je er aan toe bent, en niet de neiging hebt om het geheim te houden.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 19:42
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
greppelbeffer wát
Oud 09-11-2010, 10:04
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik vraag me ook af waarom niemand het mag weten, schaam je je voor haar ofzo? Ga je schamen!
Citaat:
Citaat:
greppelbeffer wát
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 15:48
grotesmurf10
grotesmurf10 is offline
Het gaat nu al veel beter hoor mr op leeftijd van 12-13 jaar gaan ze je gwn keihard uitlaggen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 16:34
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Het gaat nu al veel beter hoor mr op leeftijd van 12-13 jaar gaan ze je gwn keihard uitlaggen
Nee, niet.
Niet in mijn tijd, wat toch echt maar 3-4 jaar geleden was.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 16:11
Guinie
Guinie is offline
Wij hebben het de eerste week ook nog niet gezegd, maar dat kwam omdat de klas maanden (toen we nog niet bij elkaar waren, en de klas blijkbaar wist dat we elkaar leuk vonden maar dat we dat niet van elkaar wisten) aan het vervelen was. En we hadden zoiets van dat het dan zou overkomen alsof de klas er voor gezorgd zou hebben dat we verkering hadden, wat dus niet zo was. -logisch verhaal-

Kun je niet 'n keer bij haar vriendengroep gaan staan in de pauze? Zie je elkaar meteen wat vaker.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 13:03
grotesmurf10
grotesmurf10 is offline
Citaat:
Wij hebben het de eerste week ook nog niet gezegd, maar dat kwam omdat de klas maanden (toen we nog niet bij elkaar waren, en de klas blijkbaar wist dat we elkaar leuk vonden maar dat we dat niet van elkaar wisten) aan het vervelen was. En we hadden zoiets van dat het dan zou overkomen alsof de klas er voor gezorgd zou hebben dat we verkering hadden, wat dus niet zo was. -logisch verhaal-

Kun je niet 'n keer bij haar vriendengroep gaan staan in de pauze? Zie je elkaar meteen wat vaker.
Guinie, dat hadden wij dus ook. We zijn nu ook niet echt meer verlegen gaat al veel beter! Iedereen bedankt voor het reageren en het meedenken.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 10:23
Rysair
Rysair is offline
Meestal gebeurt het volgende:

- Jij en je vriendin maken het bekend.
- Een dag of twee lang wordt constant aan je gevraagd of het echt zo is.
- Daarna is het normaal.

Maar ik heb ook wel eens stelletjes meegemaakt die het geheim hielden en zo langzamerhand hadden mensen het door. Ik denk dat het eerste verstandiger is. Je moet er trots op kunnen zijn dat je met iemand hebt, niet verlegen.

Overigens, zelfs al ben ik 18, wordt er constant achter je rug om geroddeld. Zelfs op deze leeftijd wordt je uitgelachen, maar meestal is dat sarcastisch.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten