Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wij hebben het de eerste week ook nog niet gezegd, maar dat kwam omdat de klas maanden (toen we nog niet bij elkaar waren, en de klas blijkbaar wist dat we elkaar leuk vonden maar dat we dat niet van elkaar wisten) aan het vervelen was. En we hadden zoiets van dat het dan zou overkomen alsof de klas er voor gezorgd zou hebben dat we verkering hadden, wat dus niet zo was. -logisch verhaal
![]() Kun je niet 'n keer bij haar vriendengroep gaan staan in de pauze? Zie je elkaar meteen wat vaker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Meestal gebeurt het volgende:
- Jij en je vriendin maken het bekend. - Een dag of twee lang wordt constant aan je gevraagd of het echt zo is. - Daarna is het normaal. Maar ik heb ook wel eens stelletjes meegemaakt die het geheim hielden en zo langzamerhand hadden mensen het door. Ik denk dat het eerste verstandiger is. Je moet er trots op kunnen zijn dat je met iemand hebt, niet verlegen. Overigens, zelfs al ben ik 18, wordt er constant achter je rug om geroddeld. Zelfs op deze leeftijd wordt je uitgelachen, maar meestal is dat sarcastisch. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:21 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat is mijn voorkeur? hetero/bi/lesbisch Saskiah^^ | 41 | 25-09-2006 18:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Boek: Islamitisch meisje doet het met Leraar Silvia19 | 25 | 01-05-2004 16:06 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wie heeft de vertaling van de latijnse tekst: het meisje Verginia boemboem | 2 | 28-05-2002 21:26 |