Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De overheid probeert het autogebruik juist te verminderen. Het stimuleren van het behalen van een rijbewijs zou dan erg tegenstrijdig zijn.
Al zou ik zelf een wet invoeren zou ik het opvoeren van de pensioenleeftijd versnellen. In 2015 naar 66 jaar, in 2020 naar 67 jaar en tenslotte in 2025 naar 68 jaar. Het blijft een van de weinige haalbare methoden om de gevolgen van de vergrijzing in te perken. Ook zou ik de privatisering van energiebedrijven, telefonie, internet, posterijen en het openbaar vervoer ongedaan willen maken. Ik denk dat de gedwongen ontslagen bij TNT en het gedoe bij het overstappen van energieleverancier de problemen met privatisering wel laten zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
quote: birmese namen: Een eenmaal door de ouders vastgestelde naam hoeft niet voor het hele leven te zijn. Als iemand vindt dat hij of zij een nieuwe levensfase ingaat, een ongeluk heeft gehad, of vindt dat zijn naam ongeluk brengt verandert men de naam. Deze verandering wordt vaak aangekondigd in een krant.
|
![]() |
|
Ik zou invoeren dat verkrachters en pedofielen gecastreerd moeten worden - niet zo'n slappe chemische castratie, maar écht het hele handeltje er van af. Natuurlijk moet het wel goed uitgevoerd worden, maar het zou dan in de praktijk weinig verschillen met geslachtsveranderende operaties die man-naar-vrouw transseksuelen krijgen. Het hebben van een penis vind ik geen recht meer als je er dergelijke walgelijke dingen mee doet (en blijft doen), dus na zo'n misdaad mag zo'n man er geen zeggenschap meer over hebben. Hij moet levenslang boeten voor wat hij zijn slachtoffers heeft aangedaan, want zijn slachtoffers moeten ook hun leven lang leven met wat hij hen heeft aangedaan. Een sullige gevangenisstraf van een paar jaar verbleekt dan bij hun leed, dus een echte castratie vind ik veel meer in evenwicht met de gepleegde misdaad en het leed van het slachtoffer.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit soort 'studies' lopen vaak mank op het feit dat ze de disconteringsvoet niet meenemen. De disconteringsvoet is zeg maar de winst die je kan maken op het geld afhankelijk van de tijd en de rente. Nu blijkt de redenatie slecht op te gaan voor een disconteringsvoet van 2-3%. Terwijl een normale disconteringsvoet 6-8% is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Net als the human centipede is bovenstaande 100% medically accurate!
ot: Ik zou een wet invoeren dat elke mongool die in het openbaar vervoer via kleine kutspeakertjes zijn medemens stoort met ontzettende grafmuziek, voor een bepaalde tijd een ding in zijn oor krijgt geplant dat ervoor zorgt dat zij ook constant naar herrie moeten luisteren die ze helemaal niet willen horen. Het liefst dagen of weken achter elkaar, zodat ze helemaal leip worden en smeken om stilte. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar eh, ontopic! ![]() Oh ja: Mensen die niet tegen horrorfilms kunnen moeten eerst door een soort screening voordat ze een horrorfilm mogen zien in de bioscoop, want al dat gegil de hele tijd is zeer storend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of ben ik nu offtopic, oh Trimm de Grote Forumbaas? ![]() |
![]() |
|
Zo groot ben ik niet hoor.
En mss hoort het er wel een beetje bij, maar sommige vrouwmensen gillen om alles heel hysterisch en daar kan ik niet zo goed tegen. Bij die show in Londen waar ik was zat een meisje voor me echt de hele tijd aan de dude naast haar vastgeklampt en riep ze 80 minuten lang: "Oh my god. Oh my god. Oh my god!" Dat is storend. Er stond ook overal aangegeven: "Warning: This show contains moments of extreme shock and is not suitable for people who are of a nervous disposition", dus ze had 't kunnen weten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet dat de brandweer ook een aantal van die taken heeft, maar defensie heeft vaak net wat andere materialen die ze goed kunnen gebruiken, en buiten dat is er al veel minder defensie als 10-20 jaar geleden |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|