Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2011, 21:34
Noname,..
Noname,.. is offline
Lid

ja het zit zo mijn moeder heeft op het laatste nippertje een boeking gedaan voor Centerparcs in parijs als ik ga moet ik 3 dagen aleen thuis zijn ik wil er dit eigenlijk niet missen

maar ik had al van een maand eerder me ingeschreven om op Donderdag en Vrijdag naar de Grabelpas te gaan als animator (om leider te zijn bij kinderen waar je activiteiten mee doet) ik zie daar veel mensen terug die ik al sinds de zomervakantie niet meer gezien heb en ik wil hun echt niet teleurstellen want dat had ik al een x gedaan omdat ik vorige vakantie ziek was

wat nu ??
Advertentie
Oud 03-03-2011, 21:46
Verwijderd
Als je je al ergens voor hebt opgegeven dan is het niet zo netjes om je af te melden op het laatste moment. Die mensen hebben nu al op je gerekend.
Oud 03-03-2011, 21:54
Noname,..
Noname,.. is offline
ja is waar
Oud 04-03-2011, 06:48
Verwijderd
ik zou dat in de grabbelpas doen, met je ouders op vakantie kan vaak wat vaker dan zoiets.
en als je allemaal oude bekenden weer tegenkomt is het ook wel leuk.
zie je er tegenop die ene dag alleen thuis te zijn dan zou ik gewoon kijken of je daar een dag langer kan blijven ofzo.
Oud 04-03-2011, 07:10
Verwijderd
First come, first serve. En mocht je gaan tegensputteren: zie Schrödinger z'n protip.
Oud 04-03-2011, 08:03
Verwijderd
Ik snap niet zo waarom je ook nog alleen thuis moet zijn. Als je Grabbelpas-week en het Centerparks-weekend maar ten dele overlappen, kun je dan niet na die week als animator zelf de trein naar Parijs nemen en dan nog een half weekendje daar zijn?
Oud 04-03-2011, 08:45
snoopy
snoopy is offline
Oké ik ben al een kwartier naar 'zm en alles' aan het kijken, maar ik kom er niet uit. Wie verlicht mij?

Oh en OT: Afgesproken is afgesproken. Je zou eventueel nog kunnen bellen naar die mensen of ze misschien teveel mensen hebben. Als het hen niet uitmaakt kun je het afzeggen, maar als ze je hulp goed kunnen gebruiken heb jij gewoon pech gehad.
Oud 04-03-2011, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Oké ik ben al een kwartier naar 'zm en alles' aan het kijken, maar ik kom er niet uit. Wie verlicht mij?
zm = zelfmoord.
Oud 04-03-2011, 14:06
Verwijderd
Iemand zm als oplossing bieden is niet zo heel lief dus laat dat dan ook maar.
Oud 04-03-2011, 22:25
Noname,..
Noname,.. is offline
Danku Nuja ik dacht ook van anders gewoon een halve week mee te gaan en terug te komenmet de talys maar nu zei mijn mama da ik nie meer mag dus ja opgelost
Oud 04-03-2011, 22:40
Verwijderd
Ik heb de OP nu echt al tien keer doorgelezen, maar ik snap het nog steeds niet... Van wanneer tot wanneer is Parijs en van wanneer tot wanneer is Grabbelpas/Grabelpas? In welke situatie moet je drie dagen alleen thuis zijn?

Het is al opgelost, maar ik ben toch benieuwd
Oud 04-03-2011, 23:33
Verwijderd
Ik zeg Parijs en heel die stad leeg kopen ja <3 Dan maar egoistisch/individualistisch whatever.
Oud 04-03-2011, 23:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok, opgelost, dus deze kan dicht.

Regels voor berichten