Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb niks tegen het donker, want ik ga meestal toch pas slapen als het licht wordt, maar van regen en kou word ik wel nogal onvrolijk. Normaal is fietsen nl zo'n beetje m'n enige vorm van beweging en met zware storm of als je tetten eraf vriezen is dat niet zo fijn, dus dan ga ik maar met de bus en voel ik me een luie sukkel.
||
Citaat:
![]() Maar eh, ONTOPIC! [/fbmode] In de winter hou ik van lekkere zachten sjaals en mutsen en wanten en vanuit de kou binnenkomen, bij de kachel gaan zitten en warme chocomel met slagroom drinken! NOM!
|
Ik word er vooral vrolijk van als ik bewust de leuke kant van de winter op zoek. Dan doe ik veel kaarsjes aan in huis, dim ik de lampen, verwarming aan en met een dekentje en warme chocomel op de bank een fijne film kijken. Gewoon heel veel sfeer maken.
|
Ik vind het inderdaad ook alleen leuk als ik me er bewust aan toegeef. Als ik heel veel warme chocolademelk ga drinken op de bank en 's avonds naar de markt als het donker is, lekker warm aangekleed enzo. Ik vind het vervelendste dat ik wel bijna altijd koude handen en voeten heb als het winter is. Daar ben ik echt geen fan van.
|
Ik vind sowieso dat mensen zich niet zo moeten aanstellen, ik ben van mening dat vrijwel elke mentale en ook veel fysieke ziekten en aandoeningen gewoon aanstellerij zijn. Dyslexie, faalangst, depressie, gilles de la tourette, podiumangst... aanstellerij! Dat betekent niet dat het niet moeilijk is om eraf te komen. Maar mensen zijn altijd maar slachtoffer.
Eigenlijk vind ik de herfst en winter fijner dan de zomer, omdat ik me lekker helemaal dik kan inpakken zonder dik te lijken, veel minder modemissers maak en ik voel me veiliger als ik helemaal aangekleed en warm ingepakt ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Oh en, dyslexie en tourette en wat al niet vind ik niet 'iets ergs'. Kanker is 'iets ergs', een ledemaat verliezen is 'iets ergs', je geheugen kwijtraken is 'iets ergs'. Dyslexie niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ben ik het wel met je eens dat veel mensen zichzelf wat minder zielig zouden moeten vinden. |
![]() |
|
wow om te zeggen dat dat aanstellerij is moet je wel respectloos zijn!
natuurlijk zijn er mensen die maar het slachtoffer spelen, maar om te zeggen dat alle mensen die die problemen hebben aanstellers zijn. jij hebt er misschien mee leren leven maar er zijn genoeg mensen die dat niet kunnen dus toch wat meer respect graag ![]()
|
Jezus fizzle, wat doe je respectloos. Ik ben het er ook mee eens dat mensen zichzelf tegenwoordig heel snel zielig vinden, maar dat is geen reden om iedereen met een disability (kom even niet op het Nederlandse woord) af te zeiken!
Ik neem aan dat een eetstoornis ook aanstellerij is? Of misschien moeten we die geestelijk en/of lichamelijk gehandicapten maar laten. Ze stellen zich toch maar aan! Ongelofelijk dat je zo over mensen kan praten. Sorry fb's voor de offtopicheid. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
herftdepressie IK HAAT HET metalhead1990 | 29 | 11-11-2012 09:53 | |
De Kantine |
Winterdip? Missy | 29 | 25-11-2009 15:22 | |
Psychologie |
Winterdipje Black Soul | 8 | 28-12-2008 11:39 | |
De Kantine |
Maar moeder, hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat ik geen saaiheid lust! #135 Verwijderd | 500 | 06-02-2008 19:19 | |
Psychologie |
winterdepressies... Fantôme | 48 | 25-12-2003 22:01 | |
Liefde & Relatie |
Hoe laat je iemand weer genieten van de relatie? Mystique | 3 | 05-01-2003 15:37 |