Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2010, 17:06
studentuser
studentuser is offline
Mensen ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een 1 voor Nederlands heb gehaald: Balen zeg!!!! Iedereen heeft slecht gescoord 4en 3en 1en zelfs. Ik zit nu in de stress mensen. Ik moet een 3-4 hebben in plaats van een 1. We zouden dit vandaag klassikaal bespreken maar het is niet gelukt. Ik doe een MBO opleiding ik weet niet hoe het met die onvoldoende"s zitten. Stel als ik zak door die 1????Hopelijk niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2010, 17:15
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Kan je het niet herkansen?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 17:21
studentuser
studentuser is offline
Ik weet het niet Het was een toets
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 17:56
Verwijderd
Dat het een toets was zegt ons niet zoveel . Er zijn herkansbare toetsen en niet-herkansbare toetsen.
Heb je niet aan het begin van het jaar algemene informatie gekregen waarop/in misschien staat wat je mag herkansen en wat je niet mag herkansen?
Anders kun je misschien je medeleerlingen vragen, of je docent. Je docent weet het sowieso wel!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 18:16
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Waarom moet je een 3 of een 4 halen? Het schooljaar is net begonnen. En een 3 of een 4 is nog steeds flink onvoldoende. Daar hoor je niet tevreden mee te zien.
Oud 15-11-2010, 18:20
studentuser
studentuser is offline
Ja daarom daar baal ik nou ontzettend veel van!!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 18:45
kopin
kopin is offline
niet zo in de stress
Iedereen heeft wel eens een onvoldoende!
Suc6 in elk geval!!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 18:53
Jay-Maes
Jay-Maes is offline
Das kut drm doe ik later een sportopleiding das veel makkelijker
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
niet zo in de stress
Iedereen heeft wel eens een onvoldoende!
Suc6 in elk geval!!
Precies!

Nou is het altijd kut om een 1 te halen, zeker in het begin van het jaar, maar je kunt er nu toch niet veel meer aan doen.
Je zou kunnen vragen of je mag herkansen, en zo niet: leer dan van de fouten die je hebt gemaakt in het proefwerk zodat je ze niet nog 'ns maakt en doe gewoon je best voor het volgende proefwerk!

Suc6!

Bo
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 10:17
studentuser
studentuser is offline
Deze mensen weten geen raad van nakijken volgens mij. Hun hebben die toets nagekeken volgens het normensysteem. Dat heeft bepaalt hoeveel fouten je had. Klaar door die 1 ben ik zeker de klos!!! Eerste onvoldoende heb ik al binnen shitttt zeg.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 17:12
Verwijderd
Ten eerste Zij hebben de toets nagekeken. Dat voldoet toch neem ik aan aan de eisen van de opleiding of van de instelling.

Door een 1 ben je zeker niet de klos. Makkelijk zat op te halen, je moet er alleen wel voor zorgen dat je komende cijfers toch geen onvoldoendes meer worden. En met een 3 of een 4 had je net zo gezeten waarschijnlijk.

Het is niet de schuld van het normensysteem dat je onvoldoende had .
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 06:09
Verwijderd
als iedereen slecht heeft gescoord zou ik toch eens met je mentor(als je die op mbo ook gewoon hebt) gaan praten met een aantal klasgenoten, als echt iedereen een slecht cijfer heeft is de kans klein dat de fout bij jullie ligt, was het bijvoorbeeld net na een vakantie, of had je die dag overdreven veel proefwerken, of zijn jullie wel heel snel door de stof gegaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten