![]() |
|
![]() |
Hallo ik zit nu in de 3e.
Ik heb Niveau KB = Kader beroeps. Maar ik wil heel graag HAVO doen. Ik weet dat je na het MBO HAVO kan doen maar dat gaat mij 4 jaar kosten. Ik heb op google dit gevonden: http://www.loi.nl/voortgezet_onderwijs/havo/index.htm Er staat dat je in 2 jaar je HAVO diploma kunt halen. Maar mijn vraag is word het geld vergoed ? en moet je dit thuis zelf studeren? Ik hoop op reacties. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is sowieso raar om na je MBO nog havo te gaan doen. Maar goed, alles kan (als het tenminste gaat om het 'havo' en niet HBO).
|
Kom je wel uit Nederland?
Want HAVO is zeg maar de vooropleiding van HBO. Als je MBO4 hebt kan je ook naar het HBO. Als je bedoelt dat je naar het HBO wilt. LOI is gewoon een thuisstudie, dit krijg je niet vergoed. Je hebt ook geen echte lessen, in de zin van dat je echt in een klas zit met meerdere. Als je dat wel wilt kan je ook de VAVO proberen. Best kans dat je daar wel HAVO mag doen als je kader als vooropleiding hebt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, en nog een edit: Als je ook even op de site van de IBG kijkt, dan kom je er al snel achter hoeveel geld je van de ib kan verwachten
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studie/opleidings richting vraag (PDB - MBA - SPD) APRILIA RS | 15 | 19-01-2007 21:45 |