Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik baseer mijn geluk op het vermogen van mijn geest, mijn mooie bewustzijn waar ik heel blij mee ben. Dat is iets dat nooit weg kan vallen,
en als het wegvalt, kan ik me niet meer gelukkig of ongelukkig denken Daarom ben ik altijd gelukkig, en kan dus iedereen gelukkig zijn Als de stelling waar zou zijn, of ten dele waar, dan betekent dat dat je geluk af zou hangen van andere mensen of je eigen lichamelijke toestand en dat lijkt mij niet wenselijk |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ténzij je ooit ongelukkig bent geweest. |
![]() |
|
Maar nare man, en anderen, dat is niet wat hij stelt. Hij stelt dat allen al gelukkig zijn, wat niet mogelijk is als je je geluk van anderen laat afhangen.
Dus in feite moet je ervan uitgaande dat de 'sommige mensen' die niet onvoorwaardelijk gelukkig kunnen zijn, die obstakels hebben overkomen. Kun je dan de stelling wel beantwoorden? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn dichtbundel Dingaantouwtje | 20 | 22-08-2009 19:26 | |
Psychologie |
ongelukkig door jaloersheid?? Pilot01 | 26 | 09-07-2007 21:05 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Zelfgeschreven verhaal Little Phoebe | 11 | 12-08-2003 19:25 | |
Psychologie |
een eigen wereld waar je vast in raakt. Verwijderd | 12 | 21-03-2003 16:46 | |
Verhalen & Gedichten |
_-=* moest dit posten *=-_ Verwijderd | 5 | 01-05-2002 22:02 |