Advertentie | |
|
![]() |
|
tjaa uhmm... gewoon weer eens iets... comentaar is natuurlijk zoals altijd meer als welkom
![]() een simpel woordje, een stille blik. je zegt zo veel, en toch, eigenlijk helemaal niets. ik vraag me af wat ik hier doe, in je ogen starend. ik verlies mezelf... vind jij mij? misschien moet ik toch maar blijven, bij jou en je stille woorden. want je ogen vertellen me zoveel meer, dan jou mond ooit heeft gedaan...
|
Hey Minth!
Je eerste gedicht valt erg uit de toon vergeleken met je andere gedichten. Die zijn zo veel beter dan je eerste. Maar toch zou ik dat eerste gedicht koesteren, om te zien hoe je beter bent geworden. Want ik vind dat je steeds beter wordt in je gedichten! ![]() Vooral je laatste twee gedichten vind ik erg mooi, en goed!
||
Citaat:
![]() maar met wat oefening en lezen kom je er wel heb ik gemerkt ![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het spreekt me erg aan. Dat gedacht-wacht en zijn-fijn vind ik ook zo leuk ![]()
|
dit is een gedicht dat zomaar uit mijn pen rolde... voor een bijzonder iemand
![]() I thought I was lost for ever, I was looking for love for so long, And just when I gave up, you came along. I wondered if you were a dream, just a fantasy. But than you came by and talked to me. Somehow i was scared and tried to walk away, I didn’t want to hear what you had to say. I’ve been hurt, broken, and all the things that could happen to a girl, When a boy make her believe she’s his world. But when it comes down to it, it’s just a lie… I thought you’d do it too, so I was scared to try… than you told me you love me that beautiful day, I listened and I didn’t know what to say. You gave me a feeling I never knew, Something that made me start over new. And what you said, I’ll never forget. You said I can believe you, trust you, And now I finally really do…
|
heb weer een ander gedicht
![]() was ineens in een creatieve bui...maar stelt niet veel voor ![]() Vergeten en alleen, laten liggen en gebroken, moedeloos en verdwaald, verzwegen en nooit over gesproken. Klein en toch zo groot, maar niemand die haar zag. ze wilde niet gezien worden, met haar vergeten glimlach. Waardeloos en onzeker, dat is hoe ze zich voelde, ze liet haar leven dus ook maar gaan, niemand die wist wat ze bedoelde. Per ongeluk gezien, per ongeluk gevonden. het was zo onwerkelijk, hij heelde alle wonden. van binnen en van buiten, voor nu en voor later. nu kon ze alles aan, want hij staat er. Achter haar, naast haar. hij heeft haar leren leven, ze houdt zoveel van hem. en heeft dit speciaal voor hem geschreven... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 14-01-2011 om 13:20. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De eerste keer dat ik deze las, dacht ik de hele tijd 'hm-hm-hm', maar ik was heel positief verrast door het einde. Dat heeft wel iets clichématigs, maar ik vind hem leuk! De rest van het gedicht vond ik een beetje... het is al zo vaak geschreven, duizendmiljoenmiljard keer of zo. En dan verrast het niet meer.
De tweede keer was ik daarop ingesteld toen ik begon met lezen, en toen vond ik het een mooier gedicht. Er zitten heel fijne vondsten in ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedoelde niet dat jij heel vaak zo schrijft, (misschien doe je dat wel, maar dat weet ik allemaal niet) maar dat ongeveer negentig procent van alle meisjes tussen de twaalf en de zeventien zo dit soort dingen schrijft.
![]() |
![]() |
|
|