Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is wettelijk gezien verboden om drugs te gebruiken in de openbare ruimte. Blowen valt onder drugs gebruiken en het bos valt onder de openbare ruimte dus technisch gezien is het verboden om te blowen in het bos. De praktijk leert dat als jij rustig op een bankje uit het zicht gaat zitten er geen hond moeilijk doet. Misschien een toevallige passant die de hond aan het uitlaten is ofzo maar die zal als hij 2 of meer mensen op een bankje in het bos ziet blowen zich eerst wel 3 keer achter zijn oren krabben en waarschijnlijk doorlopen en niets zeggen (ivm gevaar om mishandeld te worden). Mocht er toevallig een agent langs komen die zijn bonnenquota nog niet gehaald heeft ben je waarschijnlijk wel de lul maar de meeste doen er niet moeilijk over.
Wat betreft het op zak hebben heeft Reverend gelijk. Het is voor minderjarigen verboden het op zak te hebben maar zo lang jij je niet als een idioot gedraagt zal niemand er achter komen omdat er een gegronde reden moet zijn om je te fouilleren.
|
ze hadden de bonnenquota toch afgeschaft? of ik heb het verkeerd gehoord
![]() maar je zal idd niet snel problemen krijgen als je rustig op een bankje buiten zit. als je maar geen overlast veroorzaakt. ik zat laatst ook op een bakje te blowen en de man die voorbij kwam zei alleen maar: is het daar niet een beetje koud voor? ![]()
||
Citaat:
![]() Ik geloof er niet zo in dat de quota echt is afgeschaft, heeft waarschijnlijk gewoon een iets andere vorm gekregen.
|
![]() |
Bij mij laatst 3 vrienden, zaten in het parkje te smoken. Hadden alle 3 wiet op zak. Ze zijn alle 3 gepakt.
Hun ouders zijn ingelicht (de jongens waren minderjarig) en volgensmij kregen ze nog een kleine boete ofzo. Maar de politie vraagt dan: Wil je afstand van je wiet doen? Maar ik en me vrienden hebben het ook altijd op zak, als de politie in de buurt is of je rent ff een hoekje om, of je stopt het in je onderbroek. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb twee keer in korte tijd een boete gekregen omdat ze me zagen blowen, blijkt dat half amsterdam is aangemerkt als overlastgebied. Heb met de omen agenten nog ff een "discussie" gehad waarom ze niks doen aan de cokedealers op het damrak, en dat ik ze niet serieus nam op deze manier.
Er werd me alleen gevraagd om me joint uit te maken, en het OM zou me iets thuissturen, nooit gehad. Maargoed ik ben wel meerderjarig. Een keer toen ik minderjarig was, zaten ik en een vriend op de gracht, hij was nog aan het draaien. Goeie oom agent met grijze baard kwam even vertellen hoe ie al sinds de jaren 60 bij de politie werkte, op leidseplein, toen de bulldog nog een PB was, lolz. En dat men toen 5 g hash al behoorlijk wat vond. Blabla heel levensverhaal en wat morele lessen verder, vriend nog steeds met gebrokkelde wiet/peuk tip en vloei in z'n hand. Zolang we 'm niet opstaken, was alles oke, en toen ging ie weer weg :x |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 13:10 | |
Drugs & Alcohol |
toekomst softdrugsbeleid 'SunShinee_ | 14 | 14-03-2010 16:59 | |