![]() |
|
![]() |
Ik kom niet klaar alleen door stimulatie aan m'n anus. Voordat ik een vriendje had, deed ik wel es met m'n vingers aan m'n anus, als ik erg geil werd bij het vingeren, voor het klaarkomen dus. Dat geeft wel een heel intens gevoel erbij, maar het klaarkomen zelf zit in m'n vagina (spieren die samentrekken en zo). Nu, met vriendje, merk ik een andere spanning met vrijen en neuken dan als ik het zelf deed. Als hij met z'n eikel in m'n kut binnenkomt en tegelijk een natte vinger in m'n anus duwt (niet ver erin) voelt het neuken heel anders dan gewoon, ik voel hem veel intenser, zijn pik in mij en zijn hele lijf om me heen.
We hebben het ook een paar keer (2x) gedaan met zijn penis in mijn anus, niet ver erin (iets meer dan zijn eikel, niet meer), en mij onderwijl klaar maakte met z'n vingers op mijn klit. We kwamen daar wel samen mee klaar (zijn zaad in mijn anus, ik klitoraal, door zijn vingers), het voelt heel intens maar niet om vaak te doen. Laatst gewijzigd op 24-11-2010 om 22:07. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
aftrekken 1900 | 42 | 18-06-2017 14:24 | |
Seksualiteit |
Ruktips? timdaans | 38 | 10-02-2016 21:15 | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
Seksualiteit |
anaal seks hellyfish | 64 | 18-06-2011 22:27 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |