Ik heb de studieboeken inmiddels niet meer in mijn bezit!
Ethiek
Simon Blackburn: Goed leven - een tegendraadse beschouwing over ethiek. 2001.
L.L.E. Bolt, M.F. Verweij & J.J.M. van Delden: Ethiek in praktijk (vierde, geheel herziene druk). 2003.
Onderwijskunde
E. Mark Hanson - Educational administration and organizational behavior (fifth edition). 2003.
B. van Gent: Opleiden en leren in organisaties (tweede, ongewijzigde druk). 1999. De kaft is geplastificeerd.
Anthony Giddens: Modernity and self-identity. 2003.
Verstandelijke beperkingen
Robert Didden, Pieter Duker & Daniel Seys: Gedragsanalyse en -therapie bij mensen met een verstandelijke beperking (tweede, geheel herziene druk). 2003.
Statistiek
A.A.J. van Peet, G.L.H. van den Wittenboer & J.J. Hox: Toegepaste statistiek - inductieve statistieken. 2001.
A.A.J. van Peet, G.L.H. van den Wittenboer & J.J. Hox: Toegepaste statistiek - beschrijvende technieken. 2001. Aantekeningen (potlood) aanwezig in het boek.
Voeten en Van den Bercken: Lineaire regressienalayse. 2003. Aantekeningen (potlood) aanwezig in het boek.
Voeten en Van den Bercken: Variantieanalyse - de GLM-benadering. 2002. Aantekeningen (potlood) aanwezig in het boek, klein hapje in de bovenkant van de (harde) kaft.
Mary J. Allen & Wendy M. Yen: Selected chapters from Introduction to measurement theory. 2001.
Robert Didden, Pieter Duker & Daniel Seys: Gedragsanalyse en -therapie bij mensen met een verstandelijke beperking (tweede, geheel herziene druk). 2003.