Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() maar ik denk idd dat ik het helemaal zelf niet ga kunnen ![]() Citaat:
![]() goed plan bedankt ![]() iedereen heel erg bedankt =) ik probeer het op te lossen met jullie tips en ik kom hier vast nog wel op terug ![]() bedankt ![]()
||
Citaat:
Zoals al eerder werd gezegd; fouten maken is menselijk. En ik denk dat je ouders vast wel geïnformeerd willen worden voordat jij hun huis gaat schilderen. Tenminste, als ik gebeld zou worden met wat er is gebeurd, thuiskwam, en ik zie een plafond met twee kleuren omdat het nog een keer geschilderd is, tja.. kan gebeuren. Maar als je thuis komt, je weet van niets, en opeens heeft het plafond twee kleuren, wat dan?
|
![]() |
Wat Sarah en T_ID zeggen is natuurlijk het beste plan inderdaad. Zo voorkom je nare verrassingen. Vertel je ouders wat er gebeurd is, biedt je excuses aan en zeg dat jij op zult draaien voor de kosten (of zoiets). Dat is beter dan dat je nu zelf iets gaat doen, met het risico dat je ouders het nog een keer opnieuw moeten doen. (En dat ze kwaad worden omdat je niets gezegd hebt.)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bedenk ook dat je voor je gaat schilderen de boel HEEL GOED moet ontvetten, want afgezien van de verkleuring zal er ook wel een flinke vetaanslag zijn op het plafond.
Vraag eventueel advies bij een goede verfwinkel wat je het beste kunt gebruiken voor het ontvetten en voorbehandelen. Want met alleen een laagje latex los je dit waarschijnlijk niet op. |
![]() |
|
Als je het plafond nog niet hebt schoongemaakt is misschien deze site een idee.
Met vriendelijke groet, |
![]() |
||
Citaat:
Bijv. Plafond moet schoongemaakt worden en ik denk dat het snel moet. Zo is het onoverzichtelijk waar dit Topic over gaat. Ik dacht aan een lading sneeuw of bladeren of zoiets op het DAK. Met vriendelijke groet, |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |