Het lange (A) verhaal wat ik nu gavertellen zal heel raar klinken maar het is echt gebeurd.
Toen ik 9,5 jaar was ongeveer had ik een buurjongen van 10 waar ik altijd heel veel mee om ging. We spraken veel met elkaar af om te spelen gewoon domme dingen die je vroeger leuk vond om te doen

.
Maar soms als we afspraken gingen we rare spelletjes doen...
We wisten toen nog niet wat het was, het begon met dat hij mijn vagina mocht zien en ik zijn piemel. Toen maakten we er een spelletje van, omdat we ze vonden stinken gingen we omstebeurt boven elkaar hangen naakt, wie dan het langste de stank van de
ander zijn "geslachtsdeel" vol kon houden... Nogmaals we wisten toen nog helemaal niet wat dat betekende. We hebben ook een x geprobeerd hem er voor de grap in te krijgen, maar die dag er op kwam hij dat we dat niet moesten
doen omdat ik dan zwanger zou kunnen worden (wat achteraf niet kon omdat ik veel te jong was natuurlijk en hij ook)
maar dat hebben we een paar maand gedaan tot ons contact
verbrook. Later kon ik pas inzien hoe raar her was wat we vroeger deden, maar nu komt het probleem!
Hij woont dus nu bij me in de straat en ik zit bij hem op school, onze ouders gaan veel met elkaar om dus hij zoekt ook weer een beetje contact met me op gewn
gesprekjes en zo, (we hebben het nog nooit weer gehad over jeweetwel) maar ik voel me nu zo verschrikkelijk ongemakkelijk bij hem ! Ik val echt bijna om als ik met hem praat, bang dat die weer over voeger begint...
Iemand tips wat ik moet doen ik weet het echt niet meer, moet ik hem nu negeren of er juist over praten
liefs lara xxx