Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2010, 22:57
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Het lange (A) verhaal wat ik nu gavertellen zal heel raar klinken maar het is echt gebeurd.
Toen ik 9,5 jaar was ongeveer had ik een buurjongen van 10 waar ik altijd heel veel mee om ging. We spraken veel met elkaar af om te spelen gewoon domme dingen die je vroeger leuk vond om te doen .
Maar soms als we afspraken gingen we rare spelletjes doen...
We wisten toen nog niet wat het was, het begon met dat hij mijn vagina mocht zien en ik zijn piemel. Toen maakten we er een spelletje van, omdat we ze vonden stinken gingen we omstebeurt boven elkaar hangen naakt, wie dan het langste de stank van de
ander zijn "geslachtsdeel" vol kon houden... Nogmaals we wisten toen nog helemaal niet wat dat betekende. We hebben ook een x geprobeerd hem er voor de grap in te krijgen, maar die dag er op kwam hij dat we dat niet moesten
doen omdat ik dan zwanger zou kunnen worden (wat achteraf niet kon omdat ik veel te jong was natuurlijk en hij ook)
maar dat hebben we een paar maand gedaan tot ons contact
verbrook. Later kon ik pas inzien hoe raar her was wat we vroeger deden, maar nu komt het probleem!
Hij woont dus nu bij me in de straat en ik zit bij hem op school, onze ouders gaan veel met elkaar om dus hij zoekt ook weer een beetje contact met me op gewn
gesprekjes en zo, (we hebben het nog nooit weer gehad over jeweetwel) maar ik voel me nu zo verschrikkelijk ongemakkelijk bij hem ! Ik val echt bijna om als ik met hem praat, bang dat die weer over voeger begint...

Iemand tips wat ik moet doen ik weet het echt niet meer, moet ik hem nu negeren of er juist over praten

liefs lara xxx
Oud 05-12-2010, 23:22
Verwijderd
Je kan er beter nu over praten dan het uitstellen, vroeg of laat zal je er toch mee worden geconfronteerd, zoals je al zegt zijn jullie ouders bevriend, gaan jullie naar dezelfde school en wonen jullie in dezelfde straat. Vroeg of laat zal je erover moeten praten
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 10:02
Verwijderd
Hoezo zal je er vroeg of laat over moeten praten? Bijna iedereen heeft wel zulk soort dingen gedaan in z'n kindertijd. Zolang er nooit iets onder dwang gebeurde zou ik er geen waarde aan hechten. Hem negeren of erover praten zou ik dus niet doen. Als het je stoort dat je je zo ongemakkelijk voelt en je verder geen behoefte hebt aan vriendschap met die jongen kun je dat op een subtielere manier laten blijken, bijvoorbeeld door je afstandelijk op te stellen en gesprekken snel te beëindigen met een smoesje over huiswerk/andere verplichtingen.

Bang zijn dat hij er zelf over begint hoef je ook niet te zijn, waarschijnlijk voelt hij zich er ook ongemakkelijk bij. Maar als hij het toch doet kun je dat meteen afkappen met 'toen waren we nog kinderen en we wisten niet precies wat we deden, ik wil het daar verder niet over hebben'.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 10:59
Verwijderd
Seks -> L&R
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 11:47
Verwijderd
Misschien kun je hem vertellen dat je je ongemakkelijk voelt als je hem nu ziet, vanwege wat er vroeger is voorgevallen.
Ik zou er over praten. Kijken wat hij zegt en wat hij er van vindt en dan het er bij laten
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 15:03
Forummervan16
Forummervan16 is offline
Ik heb ook zo'n geschiedenis met een persoon, het is zo'n 8 jaar geleden gebeurt die incidentjes en toen was het gewoon spelen.. Nu begrijpen we allebij hoe verkeerd het was, en ik ben als de dood dat zij erover begint.. En ik denk zij ook weer andersom...

Maar we gaan gewoon heel goed met elkaar om, best vaak zelfs.. en we praten er gewoon niet over, gewoon doen alsof er nooit iets is gebeurd. Dit is in bijna alle gevallen zo hoor. Gewoon doen alsof jij het vergeten bent, doet hij waarschijnlijk ook.

Luister niet naar die mensen die zeggen dat je er over moet gaan praten of aan je ouders moet vertellen.. Dat zorgt alleen maar voor veel problemen en gezeik.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 16:08
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je hoeft het al helemaal niet aan je ouders te vertellen, dat gaat hen niks aan.
Als je denk dat het minder ongemakkelijk is als je erover begint als je hem een keer spreekt moet je dat vooral doen, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat het dan alleen maar ongemakkelijker wordt. Misschien moet je er eens een grapje over proberen te maken ofzo.
Oud 06-12-2010, 19:03
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
@Forummer16, het lijkt wel alsof jullie het over elkaar hebben!
Oud 06-12-2010, 21:54
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Lijkt me noen hij is ietsje ouder dan mij

maar me ouders komen dit natuurlijk nooit te weten... Ik zal gewoon normaal doen bij hem in de beurt en denken dat hij er ook wel niet over zal beginnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten