Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2010, 19:23
Caviamax
Caviamax is offline
Hoi,

Laatst had ik de iPhone van mijn vader geüpdatet. Nu zijn al zijn foto's weg. Volgens mij heb ik ze nog op mijn laptop staan, in de vorm van een backup. Weet iemand hoe ik dit herstel? Of hoe ik op een andere manier de foto's terug kan krijgen?

Caviamax
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2010, 20:04
Verwijderd
Als je z'n iPhone aansluit verschijnt 'ie in iTunes als het goed is onder 'apparaten', dan moet je rechtsklikken op de naam van je vader's iPhone en dan moet je kiezen 'terugzetten vanaf reservekopie'. Daar kan je dan kliezen welke reservekopie je wilt terugzetten, het beste kan je de nieuwste kiezen

Laatst gewijzigd op 22-11-2010 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 20:59
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Als je z'n iPhoen aansluit verschijnt 'ie in iTunes als het goed is onder 'apparaten', dan moet je rechtsklikken op de naam van je vader's iPhone en dan moet je kiezen 'terugzetten vanaf reservekopie'. Daar kan je dan kliezen welke reservekopie je wilt terugzetten, het beste kan je de nieuwste kiezen
Tis gelukt maar geen foto's. Weet je nog een andere manier?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 22:34
Verwijderd
Al sla je me dood, misschien kan je iemand vinden die in je omgeving die goed is met computers
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 23:58
Verwijderd
Wat voor extensie heeft dat back-up bestandje...? .ispw? Dan zou ik beginnen met dat veranderen in .zip uitpakken en is naar de inhoud gaan kijken

Probeer als je hem restored ook die back-up met de foto's te nemen niet persee de nieuwste dus
Lukt dat niet.. Een DFU restore misschien?
En anders dat van hierboven over dat .ispw bestand
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 20:33
Caviamax
Caviamax is offline
Backup is met Itunes gemaakt. Hoe en wat moet ik precies doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten