Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1807713 Even ter informatie. JWZ.
|
![]() |
||
Citaat:
on topic: het is niet heel raar dat je als jongen een keer zegt dat het allemaal te snel gaat. ook belangrijk dat je dat doet als je het te snel vindt gaan. ![]() |
![]() |
|
ik zei dat zei niet geschreven wordt als zij, want zij is 3de persoon enkelvoud.
Breezertaal, afkortingen allemaal prima, maar wel graag in het Nederlands. Verder prima toch dat het een wulps geildondertje is en prima toch dat jij daar niet direct zin in had.
||
Citaat:
Oefening baart kunst, ook als je "gehandicapt" bent of ergens gewoon niet zo goed in bent.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Liefde & Relatie |
Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben. RedRibbon | 31 | 26-11-2009 15:50 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |