Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2010, 20:27
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 23-04-2015 om 10:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2010, 21:45
Verwijderd
Als ze in jou ogen je daartoe geen kans gaf moet je het gewoon vergeten. Waarschijnlijk was het gewoon een smoesje.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 21:52
Akhlys
Akhlys is offline
Lol, niet mannelijk genoeg heb ik niet vaak gehoord als reden, maar goed.. Om even uit te gaan van wat zij als reden geeft: Als jij vind dat je niet de kans kreeg om leiding te nemen, omdat zij dat steeds deed, misschien bedoelt ze dan meer dat ze verwacht dat je daar tegenin gaat. Dat ze dus meer tegenspraak krijgt.

Maar goed, ik ga er persoonlijk vanuit dat ze geen goeie reden kon verzinnen en daarom dit maar zei. Besteed er niet al te veel aandacht en verander jezelf zeker NIET hierdoor. Ieder meisje is anders, dus de kans dat je aanstaande vriendin het dadelijk uitmaakt met precies dezelfde reden lijkt me vrij klein.
Oud 06-12-2010, 10:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb je titel even aangepast, omdat iedereen die een topic opent een 'Probleem' heeft en dit wat specifieker is.

Ik denk dat het probleem niet zozeer is dat jij niet 'mannelijk' genoeg bent, maar dat zij misschien gewoon iemand nodig heeft die dominant over haar is en haar meer tegenhoudt omdat zij anders misschien te veel haar eigen gang gaat. Dat ligt dan niet aan jou, ook niet aan haar, dan passen jullie gewoon niet goed bij elkaar.
Oud 06-12-2010, 12:33
Volk
Volk is offline
Ik heb het een keer meegemaakt dat ik tegen iemand zei dat hij meer initiatief moest nemen en dat hij toen antwoordde met: "Maar jij geeft me daar geen kans toe.". Voor mijn gevoel nam ik steeds het initiatief omdat hij maar steeds niks deed, na steeds te wachten nam ik dan het initiatief. Misschien is het bij jou ook zo gegaan. Jullie passen in ieder geval niet bij elkaar. Je vind op een gegeven moment vast wel iemand die wel bij je past en die dus ook vindt dat je genoeg initiatief neemt.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 15:29
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Het probleem is altijd de relatie, het klikte gewoon niet tussen jullie persoonlijkheden en wat jullie willen.
Als jij de leidende rol neemt, zal zij dat dus niet doen. Dan neem jij dus initiatief.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 21:33
serac
serac is offline
Flauwekul van haar. Eerst zegt ze dat je moet, en dan doet ze alles zelf. Geen goeie vriendin. Wegwerzen, dumpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten