Advertentie | |
|
![]() |
|
iPod Nano 5G met van die standaard iPod-oortjes of m'n Skullcandy koptelefoon.
![]() Bijlage 2377 Bijlage 2379 Voor m'n computer heb ik deze Dell dingetjes. Bijlage 2378
Laatst gewijzigd op 16-09-2010 om 11:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probeer deze: ![]() Sony MDR-XB300 Ik heb ze zelf al twee maanden en ze zijn geweldig, de bass is geweldig (Xtra Bass serie), ik heb al veel muziek mee geluisterd, hij klinkt geweldig, vooral als je naar heavy-bass muziek luistert. OT: Ik luister gewoon met deze koptelefoon, of als ik met andere mensen ben gewoon op TMF ofzo |
![]() |
|
Verwijderd
|
via www.radio.nl is het nog altijd goed muziek luisteren, aangezien ik mijn radio-cd-speler van de trap heb gegooid
![]() en mijn telefoon gebruik ik als mp3 want mijn oude mp3 is ook kapot |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Wouw deze topic is zo geweldig, ik moet gewoon iets posten XD
Ik luisten via mijn psp, of PC PC: ![]() Met deze geluidskaart Creative X-Fi Titanium ![]() En deze speakers: Logitech Z-2300 ![]() PS: Ik heb dezelfde Philips hoofdtelefoon, en die is voor zijn prijs echt geweldig. Die gebruik ik als ik geen lawaai mag maken XD. @PunkyFunkyDucky ^^ |
![]() |
|
op mijn kamer via mijn kenwood versterkertje
namelijk deze: ![]() met 2 wharfdale glendale 3XP boxen het zijn echt super boxen en al lang in gebruik mijn set komt uit 1980 of iets in die richting weet het niet meer precies ![]() ![]() en onderweg gebruik ik lekker mijn ouderwets pioneer koptelefoon ![]() ![]()
|
![]() |
eeey ik luister mijn muziek via een pc cd spelers tuner en pick up alleen geen cassete's dus en ik draai ook zlef muziek op internet dus heb hier wel een leuke instalatie staan en natuurlijk ook een hele bar in de woonkamer gebouwd lol zal proberen de foto's erin te zetten van alles ik probeer alleen me speakerTJES te vinden xD heb zelfs nog wel wat luidsprekers te koop lol zijn mij te groot voor me bar hahahaha
1. cd en equalizer ![]() 2.versterker plus stukje van me pick up ![]() 3. cd en tuner ![]() 4. mengpaneelTJE word vervangen door een koda binnenkort ![]() 5. last but not least DE BAR bijna af ![]() op de bar komt nog een riete dakje en de licht streng word nog opgehangen en de speakertjes ook nog en dan eindelijk af hahahah kijk op vrijdag avond ook eens op www.radio-flamingo.tk dan ben ik live en hopelijk aanstande ook maar me muziek pc is na de haaien maar dat mag de pret niet drukken |
![]() |
|
Via computer (steeds meer Spotify) met deze speakers:
![]() En mp3 speler met deze koptelefoon: ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() bass opgeblazen.. het is troep! en een boxje ruist heel erg ![]() kut oordopjes, zijn net iets te groot waardoor ze heletijd uitvallen of pijn aan me oren doen. had zo'n skull candy ding, crappy geluid en brak binnen een maand doormidden ![]() ![]() dit ding start niet op als hij het te koud heeft. moet ik er eerst een uur lang mee in mijn handen wrijven.. (elke keer dus) ik heb dus nieuw spul nodig ;p
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Mobiel muziek luisteren rub0n | 61 | 21-06-2005 06:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
EO-jongerendag zus | 110 | 01-07-2003 11:01 |