Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2011, 15:57
Hockeygirl$
Hockeygirl$ is offline
edereen heeft wel een mening over het Gooi, toch is veruit de meest gehoorde mening wel dat het 'kak'is. vaak hoor ik van mensen buiten het Gooi dat ze het het Gooi en dat vooral het hockey hier zoals bij clubs als Gooische, Laren kak vinden ik zelf speel bij 1 van eerdergenoemde. Vooral Laren en Blaricum worden als kakplaatsen aangeduid. Misschien omdat er zoveel vrouwen in ''PC Hoofttractoren'' rijden die ze krijgen van hun man die dikwijls een topbankier,advocaat, of manager is. of is het om het arrogante gedrag van de vrouwen/meisjes hier?

Gooise meisjes, een serie waarin vijf gooise meisjes gevolg worden in hun dagelijks leven. O. In de serie worden termen gebruikt als’ liever verwend dan verwaarloosd’ en ‘beter te duur dan niet te koop’. Maar waarom vinden velen het gooi zo geweldig? Wat maakt de mensen in het gooi nou zo bijzonder dat velen naar hun leven willen kijken en dat we er zelfs voor thuisblijven?

Nou, ik woon al mijn hele leven in het gooi. En wat ik zie is vooral dat mensen gezien willen worden. Dure Porches, Audi’s , Masserati’s, alles komt voorbij. Vrouwen veelal met geblondeerd haar en een grote zonnebril die rond rijden in een cabrio (duuuuure cabrio’s). Huizen die meer lijken op kastelen dan op huizen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2011, 16:05
Volk
Volk is offline
Volgens mij is het gooi helemaal niet zo populair En dat mensen naar Gooise Meisjes kijken is omdat het zo'n typische vrouwenserie is, net als SatC of Desperate Housewifes. Volgens mij heeft het niet echt met het gooi zelf te maken. Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 16:12
Hockeygirl$
Hockeygirl$ is offline
nouja behalve Gooische meisjes is er ook nog Gooische vrouwen he..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 16:40
Verwijderd
Ja dus? Wat wil je met dit topic? Gaat het over de serie, hoort dit dan niet op FT&R?

Overigens kijk ik amper tv, dus ik weet niet eens wat die series inhouden. Laat staan dat ik er al lang genoeg geweest ben om er een mening over te kunnen vormen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 16:41
Volk
Volk is offline
Citaat:
nouja behalve Gooische meisjes is er ook nog Gooische vrouwen he..
Ja, die is zelfs bedoeld als nederlandse versie van de series die ik eerder noemde. Het gooi is helemaal niet speciaal.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 17:32
always-midnight
always-midnight is offline
Dit stond ook al op een ander forum.
Oud 20-04-2011, 07:57
Verwijderd
Ik zou er echt niet willen wonen!
Niets voor mij tussen al die betweters zitten die zich belangrijker voelen dan anderen.
Nee, doe mij maar gewoon een leuke drukke stad!
Ik heb een hekel aan die mentaliteit waarin mensen zich beter of belangrijker voelen en alles eraan zullen doen om dat ook aan anderen duidelijk te maken!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2011, 11:13
Verwijderd
Hoezo zou het gooi populair zijn?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 16:13
honkballertje
honkballertje is offline
Volgens mij staat het gooi juist negatief bekend vanwege al die eigenschappen die je hierboven noemt.
Oh en verder vind ik vrouwen/meisjes die donker haar hebben en het blonderen niet sporen, maargoed.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 16:42
Thinus
Thinus is offline
Het gooi staat inderdaad bekend als een bekakte boel. Mensen kijken er gewoon naar omdat het vaak hysterisch en dom is. Natuurlijk weten mensen ook wel dat niet alle mensen uit het gooi zo zijn als in gooische vrouwen etc, net zoals iedereen ook wel weet dat er niet alleen maar jokers en barbies in den haag rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 01:35
Uice
Uice is offline
De programma's die je noemt maken 't Gooi belachelijk. Het is populair omdat mensen graag andere mensen uitlachen.
Oud 22-04-2011, 15:30
Verwijderd
Die programma's zijn gewoon apies kijken. Net de Tokkies, maar dan bij de rijke lui.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2011, 14:38
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
zoals iedereen ook wel weet dat er niet alleen maar jokers en barbies in den haag rondlopen.
Niet?

OT:
Het is idd gewoon puur vermaak. Het Gooi is echt niet veel populairder dan andere plekken in Nederland.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten