edereen heeft wel een mening over het Gooi, toch is veruit de meest gehoorde mening wel dat het 'kak'is. vaak hoor ik van mensen buiten het Gooi dat ze het het Gooi en dat vooral het hockey hier zoals bij clubs als Gooische, Laren kak vinden ik zelf speel bij 1 van eerdergenoemde. Vooral Laren en Blaricum worden als kakplaatsen aangeduid. Misschien omdat er zoveel vrouwen in ''PC Hoofttractoren'' rijden die ze krijgen van hun man die dikwijls een topbankier,advocaat, of manager is. of is het om het arrogante gedrag van de vrouwen/meisjes hier?
Gooise meisjes, een serie waarin vijf gooise meisjes gevolg worden in hun dagelijks leven. O. In de serie worden termen gebruikt als’ liever verwend dan verwaarloosd’ en ‘beter te duur dan niet te koop’. Maar waarom vinden velen het gooi zo geweldig? Wat maakt de mensen in het gooi nou zo bijzonder dat velen naar hun leven willen kijken en dat we er zelfs voor thuisblijven?
Nou, ik woon al mijn hele leven in het gooi. En wat ik zie is vooral dat mensen gezien willen worden. Dure Porches, Audi’s , Masserati’s, alles komt voorbij. Vrouwen veelal met geblondeerd haar en een grote zonnebril die rond rijden in een cabrio (duuuuure cabrio’s). Huizen die meer lijken op kastelen dan op huizen
|