Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2011, 19:29
Guinie
Guinie is offline
Wat is een leuke bijbaan voor iemand die eigenlijk moeite heeft met het aanspreken van vreemden en dus niet zo open enz is..? Vakkenvullen&krantenwijk vind ik niks, maar wat blijft er dan over behalve afwassen? Kassawerk ofzo dan, maar daar moet je erg klantgericht en open etc voor zijn, wat ik voor mezelf eigenlijk nog niet zag gebeuren. Of groei je daarin..?

Maar dan nog.. volgens mij zoekt geen enkele winkel bij ons mensen, dus wat dan? Het gaat er mij vooral om dat iedereen werkt, en dat ik later een achterstand heb ten opzichte van de rest omdat ik geen enkele ervaring heb dan. +een extra zakcentje kan nooit kwaad, maar dat is niet de hoofdreden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2011, 19:47
Verwijderd
Je kunt proberen een oppas adres te zoeken, maar dat vraagt misschien wel wat openheid . Ik ga er even vanuit dat je onder de 18 bent, en in dat geval zit je nog met behoorlijk wat regels.
En je kunt vast wel bij een lokale McDonald's/Burger King aan de slag in de keuken als hamburger bakker , dat vereist vrij weinig openheid naar vreemden toe.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 20:20
Guinie
Guinie is offline
Ben 16, dus minderjaardag inderdaad
Oppassen.. klinkt best leuk, maar ik zou niet weten bij wie. De mensen in de buurt hebben of geen kleine kinderen, of al een oppas. 'k Pas alleen op m'n broertje
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 20:35
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik ben ook totaal niet open, stap ook niet op mensen af etc, maar heb wel ruim 2 jaar kassawerk gedaan. Hier had ik verder ook geen moeite mee. Het zijn toch heel de tijd dezelfde dingen die je moet zeggen, dus echt open hoef je niet te zijn.
Je zou ook nog kunnen solliciteren bij de vleeswarenafdeling van een supermarkt.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 14:50
Verwijderd
Ik ben ook nog opzoek naar n bijbaantje, maar ik zoek eigenlijk iets wat ik van thuis uit kan doen al heb ik geen idee wat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten