Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2010, 13:38
Ruudtuuttuut
Ruudtuuttuut is offline
Ik ben (onterecht) beschuldigd van vreemdgaan.
Mijn vriendin kwam op een nogal ongelukkig moment binnen en ik kreeg niet eens de kans om alles uit te leggen.
Dat takkewijf gaf me gelijk een loeiharde schop in eh.........nou ja ze gaf me een schop en ze gooide me de tent uit.
Wie heeft er een tip ?
Advertentie
Oud 29-12-2010, 13:57
Giles
Giles is offline
Duidelijk tijd om de trol te voederen.

Dat nogal ongelukkige moment, wat hield dat in? Iemand was aan het balanceren op/zuigen aan jouw mannelijk primair geslachtsdeel? Want dan kun je altijd zeggen dat hij/zij struikelde en er boven op is gevallen.
Je kunt ook proberen de schuld bij haar te leggen, zeggen dat ze er te weinig is, je niet genoeg bevredigt of te dik is geworden.
Of je stelt voor dat ze haar ideeën moet bijstellen en stelt een triootje voor. Succes
Oud 29-12-2010, 13:57
Akhlys
Akhlys is offline
Misschien een domme opmerking, maar de situatie waar jij op dat moment in zat zal er dan inderdaad uit hebben gezien als vreemdgaan. En dat is dan knap stom van jou, omdat je zelf van te voren ook wel had kunnen bedenken dat het er raar uit zou kunnen zien.

Nou is een schop in (ik ga er vanuit) je edele delen ook wel een overdreven reactie. Maar uhm, laat het even rusten en probeer dan contact met haar te zoeken om het uit te leggen. Op die manier is een deel van haar boosheid ook weer voorbij en valt er misschien op een rustige manier met haar te praten.

Verder beter opletten met wat je doet
Oud 29-12-2010, 13:58
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Duidelijk tijd om de trol te voederen.

Dat nogal ongelukkige moment, wat hield dat in? Iemand was aan het balanceren op/zuigen aan jouw mannelijk primair geslachtsdeel? Want dan kun je altijd zeggen dat hij/zij struikelde en er boven op is gevallen.
Je kunt ook proberen de schuld bij haar te leggen, zeggen dat ze er te weinig is, je niet genoeg bevredigt of te dik is geworden.
Of je stelt voor dat ze haar ideeën moet bijstellen en stelt een triootje voor. Succes
Whahaha xD
+1
Oud 29-12-2010, 14:04
Ruudtuuttuut
Ruudtuuttuut is offline
Ik kon er echt niks aan doen !
Haar beste vriendin kwam effe langs maar zij kon niet van me afblijven !!
Ik deed niks, echt niet, ik hield m'n handen strak op m'n rug !! Ik heb haar dus niet aangeraakt !!
Maar dat wijf bleef maar doorgaan en doorgaan en doorgaan, ja wat kan ik er dan nog aan doen ??
Ik had haar toch niet moeten slaan ofzo ? Ja een vrouw slaan is ongehoord !!
Alleen dit werkte ook niet helemaal.....
Oud 29-12-2010, 14:09
tuttebel
tuttebel is offline
je had haar kunnen wegduwen, of als je dat ook geweld vindt had je kunnen weglopen. je kunt het aan je vriendin proberen uit te leggen, maar ik denk niet dat ze jouw redenatie zal snappen.
Oud 29-12-2010, 14:10
Akhlys
Akhlys is offline
Nee, dat blijkt. Ik had haar vriendelijk, maar toch redelijk dringend de deur gewezen

Lekkere vriendin trouwens dan, als ze dat zo flikt. Ik neem aan dat ze ervan op de hoogte was dat haar beste vriendin met jou had

Maar zoals tuttebel als zegt, ik denk niet dat je vriendin je reden zal pikken..
Oud 29-12-2010, 14:17
Ruudtuuttuut
Ruudtuuttuut is offline
Citaat:
Nee, dat blijkt. Ik had haar vriendelijk, maar toch redelijk dringend de deur gewezen

Lekkere vriendin trouwens dan, als ze dat zo flikt. Ik neem aan dat ze ervan op de hoogte was dat haar beste vriendin met jou had

Maar zoals tuttebel als zegt, ik denk niet dat je vriendin je reden zal pikken..
Dat kreng was inderdaad helemaal op de hoogte van de situatie, ook wist ze dat ik al maandenlang bij haar woonde maar evengoed bleef ze maar doorgaan !!
Ja ze maakte zo verschrikkelijk opgewonden etc...etc...tot ik languit op de salontafel lag en zij me begon te pijpen en ja, op dat moment kwam Barbera binnen en toen was het gelijk kermis, ze gaf mij gelijk een schop en toen die 2 wijven aan het vechten.
Ik kon echt niks meer, die schop deed ontiegelijk veel pijn, kon 't eerste kwartier niet eens meer opstaan.......
Oud 29-12-2010, 14:19
Akhlys
Akhlys is offline
Hahahaha omg xD

Die schop had je van mij nog wel extra kunnen krijgen als ik een vriend van je vriendin was geweest
Oud 29-12-2010, 14:21
Ruudtuuttuut
Ruudtuuttuut is offline
Ja hallo !!
Enig idee waar ze me schopte ???

En ik kon er echt niks aan doen !!
Oud 29-12-2010, 14:26
Verwijderd
Do not feed the trolls.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten