Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kon er echt niks aan doen !
Haar beste vriendin kwam effe langs maar zij kon niet van me afblijven !! Ik deed niks, echt niet, ik hield m'n handen strak op m'n rug !! Ik heb haar dus niet aangeraakt !! Maar dat wijf bleef maar doorgaan en doorgaan en doorgaan, ja wat kan ik er dan nog aan doen ?? Ik had haar toch niet moeten slaan ofzo ? Ja een vrouw slaan is ongehoord !! Alleen dit werkte ook niet helemaal..... |
![]() |
|
Nee, dat blijkt. Ik had haar vriendelijk, maar toch redelijk dringend de deur gewezen
![]() Lekkere vriendin trouwens dan, als ze dat zo flikt. Ik neem aan dat ze ervan op de hoogte was dat haar beste vriendin met jou had ![]() Maar zoals tuttebel als zegt, ik denk niet dat je vriendin je reden zal pikken.. ![]()
||
Citaat:
Ja ze maakte zo verschrikkelijk opgewonden etc...etc...tot ik languit op de salontafel lag en zij me begon te pijpen en ja, op dat moment kwam Barbera binnen en toen was het gelijk kermis, ze gaf mij gelijk een schop en toen die 2 wijven aan het vechten. Ik kon echt niks meer, die schop deed ontiegelijk veel pijn, kon 't eerste kwartier niet eens meer opstaan....... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
As The World Turns [3] Blubje | 451 | 26-08-2004 19:33 |