Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hallo,
ten eerst sorry voor de opbouw van mijn verhaal. Ik had het te haastig geschreven en dacht er niet echt meer bij na. 2e is bedankt voor de reacties die er zijn gestuurd, goed of slecht. En weet dus al heel goed dat ik super verkeerd ben bezig geweest. Ik heb me vriendin ook al verteld wat er is gebeurd, en ik zei haar ook dat ik niet nog een kans verdien. Maar stom genoeg wil ze het wel proberen maar vind ze dat 2 kanten heeft, omdat ze heel erg van me houd zou ze bij me willen blijven maar aan de andere kant zou ze me willen los laten omdat ze me niet meer ken vertrouwen en weet ze dus niet goed wat ze gaat doen. Onder tussen heb ik ook al de andere jongen opgebelt en me excuse aangeboden. Waarom ik een begrijpelijke boze reactie kreeg. Maar vind dat ik het wel had moeten doen. |
![]() |
|
![]() |
weet nie of het nut heeft of iemand dit nog leest maar goed..
ik had laatst de 13e een bericht gestuurd over dat ze me toch nog een kans wil geven, maar nu ben ik heel toevallig ergens achter gekomen wat ze mij niet verteld heeft of van plan was om te doen. dit nieuws kwam van een vriend van me uit NL. het was dus dat ze de 9e dec met een andere jongen op de webcam heb gezeten en het een en ander te hebben gedaan, en die maat van me heeft het dus ook gezien. De gene waar mee ze dat had gedaan wist niet dat aan wie hij het liet zijn ( wat die had opgenomen ) mij heel goed kende. En nu ben ik weer verward door dat dat is gebeurt. ze zei mij die dag nog de 13e dat ze nooit 'vreemd' zou gaan. maar ik vind dit ook een soort van vreemd gaan. of heb ik daar een verkeerd idee bij. dus eigenlijk is het vertrouwen van beide kanten weg.. wat zou ik hier nu mee moeten doen.. ik heb der al heel goed laten weten dat ik dit niet ged vind door 4 dagen ergens anders te slapen bij een vriend thuis. en sinds gister ben ik weer terug naar me appartement. ik hou nog veel van der maar het gevoel is gewoon heeeeel anders. ik snap het niet echt meer.. dankje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil niet negatief klinken ofzow. Maar messchien had je dit wel aan zien kunnen komen. Je gaf in je topic aan dat je vaak vreemd ging en vaak had gelogen. Hoe zou jij je voelen, of wat zou jij gedaan hebben als die dame telkens dat bij jou deed? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Liefde & Relatie |
Domper doet zeer, en toch hoop en vooral veel vragen houden FNG | 10 | 21-08-2010 23:12 | |
Liefde & Relatie |
Vriend vindt een ander meisje veel interessanter.. Lizzzie | 85 | 13-04-2007 13:48 | |
Liefde & Relatie |
Hij vind mij en iemand anders leuk! Help!! ikkeislief | 19 | 28-03-2007 12:49 | |
Liefde & Relatie |
Ben bang dat m'n vriend een ander meisje leuk vindt... bloempjuh20 | 41 | 30-01-2006 12:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 |