Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2010, 23:51
coral1988
coral1988 is offline
heey.. pff ik zit met een probleem vind het zelf raar dat ik het hier op zet maar ik moet het aan iemand kwijt.... ik heb een vriendin al een 1,5 jaar ene nu begin ik een ander meisje leuk te vinden. het is anders om ook zo dat meisje genaamt J vind me ook leuk. maar nu ben ik wel verlieft op der geworden eigenlijk in korte tijd zeg maar een maand. en me vriendin was er achter gekomen dat ik met der sprak op msn en telefoon enzo. en ze heb ook me geschiedenis gelezen van msn.. en dat waren niet echt normale gesprekken... en dat vond ze begrijpelijk niet leuk goed enzovoort. en wou het ook uitmaken.. doordat ze me niet meer vertrouwde. want als ze er niet achter had gekomen had ik der uitgenodigt bij me thuis waar ik soort van met me vriendin samen woon bij der moeder's huis die heeft een appartement die ik huur. en ze zou dus komen als ze aan werk was. maar nu ken ik J niet los laten en zoek ik der telkens weer op en anders om ook.. en heb der in tussen al een paar x gezien en wat gezoent niet meer eigenlijk.. maar dat weet me vriendin niet.. ze is er wel achter gekomen dat ik haar nog steeds spreek wat ze me verboden had om te doen omdat ze me niet meer vertrouwd. tot 3 x toe is het eigenlijk al uitgeweest en telkens heb ik der belooft om J niet meer te spreken. en vanavond had ik J weer gezien. en iemand heeft dat gezien en verteld tegen mijn vriendin.. alleen nu zit ik in een moeilijk situatie. omdat ik in der moeder's appartement blijf waar ik wel voor betaal zit en ze wil me daar weg hebben.... en het is niet makkelijk om weg tegaan ik ken daar niet veel over vertellen want miss komt het dan wel bij me vriendin want is erg klein waar ik zit niet in NL in iedergeval ... ik weet het niet meer ik hou echt heel veel van me vriendin.. maar tog kan ik het J niet los laten of vergeten.. ik verdien niet nog een kans vind ik zelf en heb er ook spijt van dat ik de simple belofte niet kon houden om haar niet meer te spreken. als je een reactie plaatst hoe je geen medeleiden te hebben of goed te praten of wat dan ook. het maak niet uit,,, ik moest het gewoon kwijttt

Laatst gewijzigd op 10-12-2010 om 23:52. Reden: aanvulling
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2010, 23:56
Batave
Batave is offline
Ik vind niet dat je nog een kans verdient om eerlijk te zijn. Jij hebt een fout gemaakt, zij was bereid dat te accepteren ze vroeg je alleen om J uit je hoofd te zetten. Dat deed je niet, je hebt zelfs met J gezoend. Als ik je vriendin was had ik je gelijk uit huis gezet.
Oud 11-12-2010, 08:14
hookee
hookee is offline
Sorry, ik heb erg veel moeite om je stuk te lezen, onsamenhangende zinnen, niet-bestaande woorden etc. Wat betekent bijvoorbeeld: "soort van met me vriendin samen woon" ? Woon je er nu wel of niet? Ik vind dit schokkend taalgebruik voor een 22 jarige..
Het lijkt me dan ook dat je meer problemen hebt dan deze alleen en dat er meer (goede) redenen zijn voor je vriendin om je eruit te knikkeren.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 09:01
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
^ ja, grammatica is inderdaad een vrij harde factor om iemands problemen in het leven objectief vast te stellen.......
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 09:04
Verwijderd
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je zo weinig zelfbeheersing hebt..? Of je gaat voor je vriendin, en dan kap je alles af, of je gaat voor het nieuwe meisje, en dan maak je het uit met je vriendin. Wat je nu doet is voor hen beiden superlullig (hoewel ik geloof dat dat nieuwe meisje net zo lullig bezig is tegenover haar vriend, dus wat dat betreft passen jullie blijkbaar wel bij elkaar), en ik heb het idee dat je jezelf als een soort slachtoffer met een probleem ziet, in plaats van als degene die het probleem veroorzaakt en het dus ook op kan lossen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 09:46
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik sluit me aan bij Freyja. Je zult gewoon moeten kiezen voor je vriendin of voor J. Het klinkt alleen alsof je al voor J gekozen hebt want anders zou je je vriendin dit niet allemaal aandoen. En zelfs als je voor je vriendin kiest denk ik niet dat zij in haar handjes mag knijpen met een vriendje als jij.
Oud 11-12-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
heey.. pff ik zit met een probleem vind het zelf raar dat ik het hier op zet maar ik moet het aan iemand kwijt.... ik heb een vriendin al een 1,5 jaar ene nu begin ik een ander meisje leuk te vinden. het is anders om ook zo dat meisje genaamt J vind me ook leuk. maar nu ben ik wel verlieft op der geworden eigenlijk in korte tijd zeg maar een maand. en me vriendin was er achter gekomen dat ik met der sprak op msn en telefoon enzo. en ze heb ook me geschiedenis gelezen van msn.. en dat waren niet echt normale gesprekken... en dat vond ze begrijpelijk niet leuk goed enzovoort. en wou het ook uitmaken.. doordat ze me niet meer vertrouwde. want als ze er niet achter had gekomen had ik der uitgenodigt bij me thuis waar ik soort van met me vriendin samen woon bij der moeder's huis die heeft een appartement die ik huur. en ze zou dus komen als ze aan werk was. maar nu ken ik J niet los laten en zoek ik der telkens weer op en anders om ook.. en heb der in tussen al een paar x gezien en wat gezoent niet meer eigenlijk.. maar dat weet me vriendin niet.. ze is er wel achter gekomen dat ik haar nog steeds spreek wat ze me verboden had om te doen omdat ze me niet meer vertrouwd. tot 3 x toe is het eigenlijk al uitgeweest en telkens heb ik der belooft om J niet meer te spreken. en vanavond had ik J weer gezien. en iemand heeft dat gezien en verteld tegen mijn vriendin.. alleen nu zit ik in een moeilijk situatie. omdat ik in der moeder's appartement blijf waar ik wel voor betaal zit en ze wil me daar weg hebben.... en het is niet makkelijk om weg tegaan ik ken daar niet veel over vertellen want miss komt het dan wel bij me vriendin want is erg klein waar ik zit niet in NL in iedergeval ... ik weet het niet meer ik hou echt heel veel van me vriendin.. maar tog kan ik het J niet los laten of vergeten.. ik verdien niet nog een kans vind ik zelf en heb er ook spijt van dat ik de simple belofte niet kon houden om haar niet meer te spreken. als je een reactie plaatst hoe je geen medeleiden te hebben of goed te praten of wat dan ook. het maak niet uit,,, ik moest het gewoon kwijttt

Jij vind een andere dame leuk en die heeft een vriend?
Zou wel lollig zijn als jij je vriendin kwijt raakt, en dat die andere dame ook bij jou vreemd gaat ( aangezien ze al een vriend heeft )
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 11:01
Volk
Volk is offline
Het komt op mij over alsof je je keuze al hebt gemaakt en voor J wil gaan. Maar omdat je dan zonder woning komt te zitten houd je je vriendin aan het lijntje. Dat heeft niks met liefde te maken, meer met gemakzucht. Wees een vent en maak het uit.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 15:05
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Citaat:
Het komt op mij over alsof je je keuze al hebt gemaakt en voor J wil gaan. Maar omdat je dan zonder woning komt te zitten houd je je vriendin aan het lijntje. Dat heeft niks met liefde te maken, meer met gemakzucht. Wees een vent en maak het uit.
Dit. Je liefde ligt zo te lezen bij J, maar je huidige vriendin wil je nu vooral behouden zodat je daar kunt blijven wonen? Dat kun je niet maken. Je vriendin was goed voor je, om je nog een 2e kans te geven. Deze kans heb jij niet gepakt. Het was dus geen fout die je niet nog een keer wilde maken. Je ging ermee door. Ik hoop daarom, dat je de gevolgen hiervan zal voelen... Kies voor degene van wie je houdt. Niet wat jou in het totaalplaatje het beste uitkomt. En sorry dat ik het zeg, maar ik vind je wel een ontzettende eikel, dat je zo gehandeld hebt. Logisch dat ze geen/weinig vertrouwen in je heeft.
Oud 13-12-2010, 15:33
coral1988
coral1988 is offline
Hallo,

ten eerst sorry voor de opbouw van mijn verhaal. Ik had het te haastig geschreven en dacht er niet echt meer bij na.

2e is bedankt voor de reacties die er zijn gestuurd, goed of slecht.

En weet dus al heel goed dat ik super verkeerd ben bezig geweest. Ik heb me vriendin ook al verteld wat er is gebeurd, en ik zei haar ook dat ik niet nog een kans verdien. Maar stom genoeg wil ze het wel proberen maar vind ze dat 2 kanten heeft, omdat ze heel erg van me houd zou ze bij me willen blijven maar aan de andere kant zou ze me willen los laten omdat ze me niet meer ken vertrouwen en weet ze dus niet goed wat ze gaat doen.

Onder tussen heb ik ook al de andere jongen opgebelt en me excuse aangeboden. Waarom ik een begrijpelijke boze reactie kreeg. Maar vind dat ik het wel had moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 16:30
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Dat vind ik dan weer goed van je! ; )
Oud 18-12-2010, 20:03
coral1988
coral1988 is offline
weet nie of het nut heeft of iemand dit nog leest maar goed..

ik had laatst de 13e een bericht gestuurd over dat ze me toch nog een kans wil geven, maar nu ben ik heel toevallig ergens achter gekomen wat ze mij niet verteld heeft of van plan was om te doen. dit nieuws kwam van een vriend van me uit NL. het was dus dat ze de 9e dec met een andere jongen op de webcam heb gezeten en het een en ander te hebben gedaan, en die maat van me heeft het dus ook gezien. De gene waar mee ze dat had gedaan wist niet dat aan wie hij het liet zijn ( wat die had opgenomen ) mij heel goed kende. En nu ben ik weer verward door dat dat is gebeurt. ze zei mij die dag nog de 13e dat ze nooit 'vreemd' zou gaan. maar ik vind dit ook een soort van vreemd gaan. of heb ik daar een verkeerd idee bij. dus eigenlijk is het vertrouwen van beide kanten weg.. wat zou ik hier nu mee moeten doen.. ik heb der al heel goed laten weten dat ik dit niet ged vind door 4 dagen ergens anders te slapen bij een vriend thuis. en sinds gister ben ik weer terug naar me appartement. ik hou nog veel van der maar het gevoel is gewoon heeeeel anders. ik snap het niet echt meer..

dankje
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
weet nie of het nut heeft of iemand dit nog leest maar goed..

ik had laatst de 13e een bericht gestuurd over dat ze me toch nog een kans wil geven, maar nu ben ik heel toevallig ergens achter gekomen wat ze mij niet verteld heeft of van plan was om te doen. dit nieuws kwam van een vriend van me uit NL. het was dus dat ze de 9e dec met een andere jongen op de webcam heb gezeten en het een en ander te hebben gedaan, en die maat van me heeft het dus ook gezien. De gene waar mee ze dat had gedaan wist niet dat aan wie hij het liet zijn ( wat die had opgenomen ) mij heel goed kende. En nu ben ik weer verward door dat dat is gebeurt. ze zei mij die dag nog de 13e dat ze nooit 'vreemd' zou gaan. maar ik vind dit ook een soort van vreemd gaan. of heb ik daar een verkeerd idee bij. dus eigenlijk is het vertrouwen van beide kanten weg.. wat zou ik hier nu mee moeten doen.. ik heb der al heel goed laten weten dat ik dit niet ged vind door 4 dagen ergens anders te slapen bij een vriend thuis. en sinds gister ben ik weer terug naar me appartement. ik hou nog veel van der maar het gevoel is gewoon heeeeel anders. ik snap het niet echt meer..

dankje

Ik wil niet negatief klinken ofzow.
Maar messchien had je dit wel aan zien kunnen komen.
Je gaf in je topic aan dat je vaak vreemd ging en vaak had gelogen.
Hoe zou jij je voelen, of wat zou jij gedaan hebben als die dame telkens dat bij jou deed?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten