Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In ieder geval, Sinterklaas vieren we thuis niet meer. Ik houd verder ook geen surprises met vrienden of iets dergelijks. Met Kerst komt m'n hele familie bijeen om samen te dineren en ja, ook om cadeautjes uit te wisselen ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties. Laatst gewijzigd op 12-12-2010 om 18:47. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het gek om 'vieren' te koppelen aan het feest waarbij je cadeaus uitwisselt. Ik vind vieren juist, dat je er specifiek bij stilstaat. Zo deden wij vroeger op sinterklaas spelletjes en met kerst de cadeaus, dit jaar deden we met sinterklaas de cadeaus, maar met kerst vieren we alsnog uitgebreid door samen te zijn (en na diner weer spelletjes te doen, etc.). En dit jaar voelt het vieren van kerst echt niet minder voor me.
|
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf doe dit met Sinterklaas, maar Kerst vier ik ook. Laatst gewijzigd op 12-12-2010 om 18:47. |
![]() |
||
Tja, wat is kerst vieren. Ik ga wel voor de gezelligheid naar mijn ouders, maar thuis doe ik niet aan versieren.
Citaat:
||
Citaat:
En heel veel mensen gaan naar de kerk én hebben een kerstboom. Laatst gewijzigd op 12-12-2010 om 18:48. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik krijg met kerst cadeautjes. Maar ook nog wel eens met sinterklaas, maar het grootste gedeelte wel met kerst. En toevalligerwijs, heb ik dan ook de cadeautjes van mijn verjaardag, want ik ben de 23ste jarig, en dan moet ik vaak werken. Maar dat zal wel niet tellen
![]() Oh, en met nieuwjaar krijg ik ook nog wel eens cadeautjes, maar dat is ook voor mijn verjaardag. Denk ik. Ik kan in ieder geval geen andere reden bedenken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |