Advertentie | |
|
![]() |
|
Waar ben jij te vinden?
- LinkedIn. Wat vind jij nou écht leuk aan dit platform? - Niets, maar het is wel handig. En: Voeg jij enkel mensen toe die je 'IRL' kent, of ook mensen uit je digitale wereld? - alleen relevante mensen ivm carriëre.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom is het maar 'onzin'? Note: Mijn coordinator probeert elke klant die wij binnenhalen via 'onze stichting' social media aan te smeren.. Ik háát zulke mensen. En als ze klant dan reageert met "Nou, social media is niet zo mijn ding", dan gaat hij zich opdringen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kan gewoon zeggen dat je er wél een hekel aan hebt en dat dit geen discussie is waarin je meningen wil horen maar waarin je gewoon je eigen mening wil ventileren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als ik een hekel had aan social media of het slecht vond, zat ik waarschijnlijk niet op een fora :') of op facebook, of op linked-in. Okay: Ik zeg dat ik geen SMP-fanaat ben, maar wil dat dan direct zeggen dat ik er een hekel aan heb? Béétje awkward. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb iig niks waar ik een hekel aan heb. Behalve zekere personen. Maar die weten dat zelf ook wel. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Laatste kans; Geo-engineering. arPos | 51 | 19-01-2015 12:34 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête - Onderzoek naar social media 86810 | 6 | 18-01-2013 11:08 | |
De Kantine |
And You Will Know The Truth s^a^a^i #1646 Spoiler-Dude | 500 | 21-04-2012 00:50 | |
Algemene schoolzaken |
Sectorwerkstuk Enquête: Social Media Dakloze Duif | 5 | 02-03-2012 22:11 | |
Software & Hardware |
Google Plus michaelvb | 21 | 23-09-2011 15:34 |