Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2011, 21:06
Verwijderd
Hyves, Facebook, Netlog, LinkedIn (De wat professionelere kant).
We kennen ze allemaal, en ik ga er vanuit dat de meesten onder ons wel meerdere profielen hebben. Met name op Hyves en Facebook. Ik heb recent vrijwel al mijn profielen verwijderd en ik heb nu enkel nog Facebook, omdat ik Hyves net iets minder interessant vond. (Toegegeven: Ik speel graag facebook-games. ).

Mijn vragen aan jullie:

Waar ben jij te vinden?

Wat vind jij nou écht leuk aan dit platform?

En: Voeg jij enkel mensen toe die je 'IRL' kent, of ook mensen uit je digitale wereld?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2011, 21:12
Verwijderd
Faceboek, Hyves, Twitter, Netlog en wat forums
Allemaal voor de social.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Faceboek, Hyves, Twitter, Netlog en wat forums
Allemaal voor de social.
Het bezige bijtje op Social Media-vlak zo te zien?
Ben je IRL ook zo 'actief'? (Als in: In het uitgaans- en verenigingsleven)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 21:24
Verwijderd
Socialobe =D
Maar ook wel maar meer als ik alleen ben en behoefte heb aan social contact.
Het is ook wel cool om met mensen te praten aan de ander kant van de wereld.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 22:30
Verwijderd
Ik had een Hyves account waarop ik nauwelijks actief was, die ik onlangs heb verwijderd. Ik heb nu Facebook en Twitter, en best wel actief op Facebook en wat minder op twitter. Het nadeel van twitter is imo dat alles te snel gaat, je krijgt een gigantische stroom informatie op je af, en soms is dat te veel om te verwerken.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ik had een Hyves account waarop ik nauwelijks actief was, die ik onlangs heb verwijderd. Ik heb nu Facebook en Twitter, en best wel actief op Facebook en wat minder op twitter. Het nadeel van twitter is imo dat alles te snel gaat, je krijgt een gigantische stroom informatie op je af, en soms is dat te veel om te verwerken.
Helemaal mee eens.
Ik heb een tijdje twitter geprobeerd, maar hoeveel onzin er niet gepost wordt.. Bah.
Al was het wel leuk toen ik 'Froot.nl' aan het volgen was (omdat ik best wel wat inspiratie uit hun 'updates' kon halen). Maar daar bleef het bij. Je kan ook ongewenst gevolgd worden, en nouja.. Daar houd ik niet zo van. Ik bepaal liever zelf door wie of wat ik word gevolgd.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 21:06
Verwijderd
Je kan dat instellen - dat je eerst moet accepteren voordat iemand je tweets kan volgen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 00:33
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Waar ben jij te vinden?
- LinkedIn.
- Niets, maar het is wel handig.
En: Voeg jij enkel mensen toe die je 'IRL' kent, of ook mensen uit je digitale wereld?
- alleen relevante mensen ivm carriëre.
Oud 18-07-2011, 11:43
Verwijderd
Facebook. Ik vind er niet echt iets leuks aan, meer handig. Ik voeg alleen mensen toe die cool zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 06:46
Verwijderd
Citaat:
Informatie? Bedoel je niet desinformatie?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 13:28
Rob
Rob is offline
Citaat:
Waar ben jij te vinden?
- LinkedIn.
- Niets, maar het is wel handig.
- alleen relevante mensen ivm carriëre.
Same here. Voor de rest vind ik al die platformen maar onzin.
Oud 23-07-2011, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Same here. Voor de rest vind ik al die platformen maar onzin.
Interessant! (Niet dat ik zo'n SMP-fanaat ben. Maar ik ben nieuwsgierig.)
Waarom is het maar 'onzin'?

Note: Mijn coordinator probeert elke klant die wij binnenhalen via 'onze stichting' social media aan te smeren.. Ik háát zulke mensen. En als ze klant dan reageert met "Nou, social media is niet zo mijn ding", dan gaat hij zich opdringen.. Blegh. Vreselijke man!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 11:32
Verwijderd
Omdat het stoer is om te zeggen dat iets wat veel mensen doen onzin is.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Interessant! (Niet dat ik zo'n SMP-fanaat ben. Maar ik ben nieuwsgierig.)
Waarom is het maar 'onzin'?

Note: Mijn coordinator probeert elke klant die wij binnenhalen via 'onze stichting' social media aan te smeren.. Ik háát zulke mensen. En als ze klant dan reageert met "Nou, social media is niet zo mijn ding", dan gaat hij zich opdringen.. Blegh. Vreselijke man!
Dus daarom zijn social media uiteraard gewoon slecht. Net als de mensen die je OV proberen op te dringen, daarom is ál het OV gewoon slecht Prima beargumenteerd.

Je kan gewoon zeggen dat je er wél een hekel aan hebt en dat dit geen discussie is waarin je meningen wil horen maar waarin je gewoon je eigen mening wil ventileren
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Dus daarom zijn social media uiteraard gewoon slecht. Net als de mensen die je OV proberen op te dringen, daarom is ál het OV gewoon slecht Prima beargumenteerd.

Je kan gewoon zeggen dat je er wél een hekel aan hebt en dat dit geen discussie is waarin je meningen wil horen maar waarin je gewoon je eigen mening wil ventileren
Monsieur, ik zeg NIET dat SOCIAL MEDIA slecht is. Ik zeg alleen dat ik mensen haat die anderen opdringen iets te gebruiken. :') Dat jij dat nou weer concludeert.

En als ik een hekel had aan social media of het slecht vond, zat ik waarschijnlijk niet op een fora :') of op facebook, of op linked-in. Okay: Ik zeg dat ik geen SMP-fanaat ben, maar wil dat dan direct zeggen dat ik er een hekel aan heb? Béétje awkward.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 11:49
Verwijderd
De manier waarop je je uitdrukt is echt heel vreemd. Je doet het echt overkomen alsof je er een hekel aan hebt en dat heb ik niet alleen uit deze topic.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
De manier waarop je je uitdrukt is echt heel vreemd. Je doet het echt overkomen alsof je er een hekel aan hebt en dat heb ik niet alleen uit deze topic.
Dan weet ik waar ik aan mag gaan werken.
Ik heb iig niks waar ik een hekel aan heb. Behalve zekere personen. Maar die weten dat zelf ook wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten