Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2011, 21:07
urjenn
urjenn is offline
dus.......

zij wil seks met mij.
dat vindt ik niet zo'n groot probleem
ik zal 't vertelle

telkens als ik bij haar op de kamer ben beetje zoenen op bed ligge.
enzo en dan krijg ik al een stijfe
zij heefd dit niet door want anders had ze wel een geile opmerking gemaakt.

en ik vindt dat wel sjenant want ik weet niet wat ik moet doen.
wat kan ik doen ?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 21:12
Em.
Em. is offline
Citaat:
Wie zegt dat? Ik had het ook vaak wel door, en dan zei ik er ook niets speciaals van. En ik zou het persoonlijker erger vinden als ik met mijn vriendje zou rommelen en er zou níets gebeuren, dan als hij een stijve zou krijgen. Dat zou dan toch betekenen dat hij opgewonden van mij raakt, en da's alleen maar goed toch? Het is immers je vriendje en geen wildvreemde.

Alleen... als je je nog druk maakt om je 'stijve' dan zou ik nog éven wachten met die seks. Volgens mij kunnen jullie beter eerst nog wat wennen aan elkaar/jezelf en stapje voor stapje naar de seks toewerken. Dan heb je ook véél langer iets om naar uit te zien, nietwaar? Want je druk maken om 'oei een erectie' als je seks wilt hebben is, mwah, nog een beetje teveel in de omgekeerde wereld?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 21:22
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Wie zegt dat? Ik had het ook vaak wel door, en dan zei ik er ook niets speciaals van. En ik zou het persoonlijker erger vinden als ik met mijn vriendje zou rommelen en er zou níets gebeuren, dan als hij een stijve zou krijgen. Dat zou dan toch betekenen dat hij opgewonden van mij raakt, en da's alleen maar goed toch? Het is immers je vriendje en geen wildvreemde.

Alleen... als je je nog druk maakt om je 'stijve' dan zou ik nog éven wachten met die seks. Volgens mij kunnen jullie beter eerst nog wat wennen aan elkaar/jezelf en stapje voor stapje naar de seks toewerken. Dan heb je ook véél langer iets om naar uit te zien, nietwaar? Want je druk maken om 'oei een erectie' als je seks wilt hebben is, mwah, nog een beetje teveel in de omgekeerde wereld?
Uitstekend verwoord. Vrij weinig aan toe te voegen. Topic kan wel gesloten worden met dit soort post's.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 21:57
olha1
olha1 is offline
Em. je haalt de lol er vanaf om eeuwige discusies (ik typ ff slecht ik ben moe sorry) te maken

idd wacht maar even ga maar eerst lekker aan mekaar zitten
(mijn vriendin weet ook altijd als ik een stijve heb maar dat merkt ze nooit op )
Oud 15-02-2011, 12:09
Rationeel
Rationeel is offline
ok. zij wil seks met je en jij kunt een stijve krijgen. ik zie het probleem niet, behalve dan je beheersing van de nederlandse taal
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:
ok. zij wil seks met je en jij kunt een stijve krijgen. ik zie het probleem niet, behalve dan je beheersing van de nederlandse taal
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 14:35
Catch
Catch is offline
Een stijve is vrij essentieel voor seks.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 15:07
olha1
olha1 is offline
whahaha alsof hij niet weet dat hij dit nodig heeft om de te kunnen 'batsen'...

behalve dat je dus geen idee hebt van wat er allemaal bij komt kijken (zoals .sann al aangeeft heb je een stijve nodig voor seks)

dus gewoon raak maar eerst eens haar lichaam aan (haar kut misschien) inplaats van in een keer naar neuken over gaan -.-

veel geluk
Oud 15-02-2011, 21:09
Verwijderd
Citaat:
whahaha alsof hij niet weet dat hij dit nodig heeft om de te kunnen 'batsen'...

behalve dat je dus geen idee hebt van wat er allemaal bij komt kijken (zoals .sann al aangeeft heb je een stijve nodig voor seks)

dus gewoon raak maar eerst eens haar lichaam aan (haar kut misschien) inplaats van in een keer naar neuken over gaan -.-

veel geluk
Ben ik nou de enige die het woord 'kut' zo'n kutwoord vindt?

En verder snap ik echt het probleem niet. Zij wil seks en dat vind je geen probleem, maar dat je een stijve krijgt is wel een ramp?

Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 22:48
olha1
olha1 is offline
Citaat:
Ben ik nou de enige die het woord 'kut' zo'n kutwoord vindt?

En verder snap ik echt het probleem niet. Zij wil seks en dat vind je geen probleem, maar dat je een stijve krijgt is wel een ramp?

jaah ik haat het ook om dat word te gebruiken
ik bedoel het klinkt zo dom
maar ik kan niet een ander woord bedenken
Oud 16-02-2011, 15:33
DAH
DAH is offline
Citaat:
Schaamstreek?
Oud 16-02-2011, 15:52
olha1
olha1 is offline
oo haha, niet aan gedacht (ik dacht alleen maar aan kut zeg maar en vergat wat eromheen zat ()

maar idd kijk maar eerst eens hoe een schaamstreek (dit klinkt raar om te zeggen) aanvoelt (gaatje verbazen erover) voordat je heel stom gelijk er iets in probeert te doen (wat dan waarschijnlijk niet lukt omdat je geen idee hebt hoe het daarzo zit )
Oud 16-02-2011, 16:18
Em.
Em. is offline
Citaat:
oo haha, niet aan gedacht (ik dacht alleen maar aan kut zeg maar en vergat wat eromheen zat ()

maar idd kijk maar eerst eens hoe een schaamstreek (dit klinkt raar om te zeggen) aanvoelt (gaatje verbazen erover) voordat je heel stom gelijk er iets in probeert te doen (wat dan waarschijnlijk niet lukt omdat je geen idee hebt hoe het daarzo zit )
Ik vind dat je een paar stappen overslaat. Van 'oei een erectie' naar 'gaatjesvoelen' is ook weer zo.

Spoiler
Oud 16-02-2011, 16:58
LW
LW is offline
Even voor de duidelijkheid, geen stijve is geen sex.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 17:04
Janny_
Janny_ is offline
zij wil sex en jij krijgt een stijve! wat is dan het probleem?!
als je nu geen stijve krijgt ja dan heb je wel een probleem!
Citaat:
dus.......

zij wil seks met mij.
dat vindt ik niet zo'n groot probleem
ik zal 't vertelle

telkens als ik bij haar op de kamer ben beetje zoenen op bed ligge.
enzo en dan krijg ik al een stijfe

en ik vindt dat wel sjenant want ik weet niet wat ik moet doen.
wat kan ik doen ?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 17:39
N-S-93
N-S-93 is offline
Gast, wat is hier het probleem?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 19:17
olha1
olha1 is offline
haha iedereen van: wat is het probleem

@Em. ik bedoelde dat het er tusse nzat niet dat hij er in een keer zijn hand bij moet houden (vinger erin doen)
Oud 16-02-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Wat dacht je van 'vagina' of iets algemener: 'kruis'. Dat klinkt wat mij betreft iets minder.. bot dan 'kut'.

En inderdaad nog steeds de vraag: Wat is nu het probleem?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 21:14
Verwijderd
mijn godsdienstleraar had het altijd maar over de poort naar de hemel, maar het probleem van een stijve heeft hij nooit besproken
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten