![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Em. je haalt de lol er vanaf om eeuwige discusies (ik typ ff slecht ik ben moe sorry) te maken
![]() idd wacht maar even ga maar eerst lekker aan mekaar zitten (mijn vriendin weet ook altijd als ik een stijve heb maar dat merkt ze nooit op ![]()
|
whahaha alsof hij niet weet dat hij dit nodig heeft om de te kunnen 'batsen'...
behalve dat je dus geen idee hebt van wat er allemaal bij komt kijken (zoals .sann al aangeeft heb je een stijve nodig voor seks) ![]() dus gewoon raak maar eerst eens haar lichaam aan (haar kut misschien) inplaats van in een keer naar neuken over gaan -.- veel geluk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder snap ik echt het probleem niet. Zij wil seks en dat vind je geen probleem, maar dat je een stijve krijgt is wel een ramp? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik bedoel het klinkt zo dom ![]() maar ik kan niet een ander woord bedenken ![]()
|
oo haha, niet aan gedacht
![]() ![]() ![]() maar idd kijk maar eerst eens hoe een schaamstreek (dit klinkt raar om te zeggen) aanvoelt (gaatje verbazen erover) voordat je heel stom gelijk er iets in probeert te doen (wat dan waarschijnlijk niet lukt omdat je geen idee hebt hoe het daarzo zit ![]()
||
Citaat:
Spoiler
||
![]() |
zij wil sex en jij krijgt een stijve! wat is dan het probleem?!
als je nu geen stijve krijgt ja dan heb je wel een probleem! Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad nog steeds de vraag: Wat is nu het probleem? ![]() |
![]() |
|
|