Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2010, 15:34
Verwijderd
Hallo allemaal ,

Ik ben onze keuken aan het opruimen (mijn moeder heeft daar geen zin in ), en nu ben ik kookboeken aan het sorteren. Nu probeer ik te bepalen welke kookboeken mogen blijven, welke mogen blijven maar verbannen worden naar een andere plaats dan de keuken, en welke gewoon weg kunnen.

Nu kom ik een Bak / Koekjes boek van Brio tegen. Op zich zien ze er heel goed (en lekker!) uit, maar het nadeel is dat in elk recept ... gram Brio verwerkt zit. Heeft iemand enig idee wat het eigenlijk is, en of ik het ook kan vervangen voor een ander product? Want ik heb geen idee .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2010, 15:53
Em.
Em. is offline
Ik heb geen flauw idee, maar via google kom ik uit op een speelgoedmerk en boter. Brio boter. Alsof het een merk/speciaal soort boter is oid? Als het een merk is, dan zal het kookboek vast door 'Brio' gemaakt zijn, maar als het een speciaal soort boter is (wat me logischer lijkt?) dan weet ik het niet meer. Of misschien is het wel iets heel anders, wat ik niet kon vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 15:59
Verwijderd
Hmm, dat het door Brio gemaakt is wel duidelijk , er staat heel groot Brio op de voorkant.

Boter is in ieder geval iets wat ik zelf had kunnen bedenken,, als ik kijk naar de recepten . Alle recepten kwa bakken hebben eigenlijk wel boter nodig, en nu ik er echt naar kijk zie ik nergens dat er boter bij moet. Alleen brio.

Maar dan kan ik toch zeker wel gewone boter gebruiken? Lijkt me niet dat een recept voor cake compleet kan mislukken omdat ik geen brio heb gebruikt .
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 16:37
Verwijderd
Ja, dan kan je wel boter gebruiken, en bij sommige gerechten misschien olie. En zelfs al mislukt het... ach, dat is dan ook wel meteen het ergste wat er kan gebeuren. Niet zo'n enorm risico, lijkt me
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 19:29
AzN
AzN is offline
Ziet dat boek er zo uit? Zo ja, staat er direct 't antwoord op jouw vraag bij .
Oud 17-12-2010, 20:02
Verwijderd
Mijn dank is groot
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten