Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2010, 14:38
Verwijderd
Ik moet een beschouwing schrijven voor mijn eindexamen volgende week. Je mag 3 artikelen meenemen.

Ik heb als onderwerp gekozen: "Is het verantwoord om Rusland het WK 2018 te laten kiezen" (Of zo een dergelijke stelling).

Ik heb alleen moeite om een geschikt artikel te vinden over voordelen, nadelen en dergelijke dingen die naar voren moeten komen in een beschouwing.

Ik heb wel een artikel kunnen vinden met reacties van betrokken, maar dit zijn meer dingen als "Succes Rusland" "Er kan maar een winnaar zijn"

Zou iemand me kunnen helpen met een goed artikel?

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2010, 18:44
Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Ik moet een beschouwing schrijven voor mijn eindexamen volgende week. Je mag 3 artikelen meenemen.

Ik heb als onderwerp gekozen: "Is het verantwoord om Rusland het WK 2018 te laten kiezen" (Of zo een dergelijke stelling).

Ik heb alleen moeite om een geschikt artikel te vinden over voordelen, nadelen en dergelijke dingen die naar voren moeten komen in een beschouwing.

Ik heb wel een artikel kunnen vinden met reacties van betrokken, maar dit zijn meer dingen als "Succes Rusland" "Er kan maar een winnaar zijn"

Zou iemand me kunnen helpen met een goed artikel?

Bedankt!
Is er geen ander geschikter onderwerp, want hier is weinig over te vinden.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 12:03
Verwijderd
Ja inderdaad. Ik ga nu doen Of we het koningshuis moeten afschaffen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 09:48
Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Ja inderdaad. Ik ga nu doen Of we het koningshuis moeten afschaffen.
Moeten we je daar ook mee helpen?!

Ik heb al een advies: Maak een Enquête waar iedereen anoniem zijn mening kan invullen over: 'Moet het Koningshuis worden afgeschaft'?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Moeten we je daar ook mee helpen?!

Ik heb al een advies: Maak een Enquête waar iedereen anoniem zijn mening kan invullen over: 'Moet het Koningshuis worden afgeschaft'?
Ik dacht het een artikel moest zijn?

Als je echt op zoek moet naar artikelen enzo, zou ik sowieso eens op krantensites gaan zoeken. Daar vind je vaak betere artikelen dan als je het op google zou zoeken is mijn ervaring. Ik neem aan dat dat artikel ook wel uit tijdschriften e.d. mag komen? Dan zou je ook op die sites kunnen gaan zoeken, alhoewel die niet altijd complete artikelen op hun sites plaatsen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 12:53
Verwijderd
Ik heb via de NRC wel wat informatie gevonden, maar nog niet echt een goed duidelijk artikel dat ik wil meenemen in mijn examen. Wel heb ik al wat kleinere artikels gevonden met meningen van Wilders, Rutten, en een hoogleraar aan de Universiteit van Wageningen.

Want in een beschouwing moet je goed documenteren toch? Bijvoorbeeld:

Volgens Hoogleraar blablabla aan de universiteit van wageningen levert het Koningshuis rond de 5 miljard per jaar. Dit komt doordat ... enzovoort.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 14:21
Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Ik dacht het een artikel moest zijn?

Als je echt op zoek moet naar artikelen enzo, zou ik sowieso eens op krantensites gaan zoeken. Daar vind je vaak betere artikelen dan als je het op google zou zoeken is mijn ervaring. Ik neem aan dat dat artikel ook wel uit tijdschriften e.d. mag komen? Dan zou je ook op die sites kunnen gaan zoeken, alhoewel die niet altijd complete artikelen op hun sites plaatsen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 14:22
Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Ik heb via de NRC wel wat informatie gevonden, maar nog niet echt een goed duidelijk artikel dat ik wil meenemen in mijn examen. Wel heb ik al wat kleinere artikels gevonden met meningen van Wilders, Rutten, en een hoogleraar aan de Universiteit van Wageningen.

Want in een beschouwing moet je goed documenteren toch? Bijvoorbeeld:

Volgens Hoogleraar blablabla aan de universiteit van wageningen levert het Koningshuis rond de 5 miljard per jaar. Dit komt doordat ... enzovoort.
Ik heb eens ergens gelezen (volgens mij) dat het Nederlandse Koningshuis het op één na duurste van Europa is (GB is volgens mij de duurste).
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 14:34
Verwijderd
Dat klopt topnieuws. Dat heb ik er ook in staan, maar ik kwam in de NRC ook een artikel tegen dat het Koningshuis de economie stimuleert en dat levert rond de 5 miljard op.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 15:06
Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Dat klopt topnieuws. Dat heb ik er ook in staan, maar ik kwam in de NRC ook een artikel tegen dat het Koningshuis de economie stimuleert en dat levert rond de 5 miljard op.
Mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten