Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2010, 21:47
mdac
mdac is offline
ik heb de laatste anderhalve jaar ongeveer in nogal een vreemde situatie gezeten, ik heb met een meisje hele tijd staan flirten van wie ik wist dat se mij ook leuk vond, ik durfde alleen geen relatie aan.
uiteindelijk namen we er wel 1 het duurde echter niet langer dan 3 maanden.
we bleven elkaar alsnog leuk vinden en ondanks dat het uitwas, bleven we gewoon chillen, we vertelden elkaar dat we van elkaar hielden, hadden ruzies over jaloezies, zoenden, er was kortom niet veel verschil

alleen onlangs een kort tijd geleden had ik iets nogal fouts gedaan (denk ik)
ik miste haar op een avond echt erg, en ik weet niet waarom maar uitmeself liet ik me gewoon gaan
ik zij haar gewoon oprecht dat ik haar soms haat en soms echt veel van haar houd, ik weet ook niet precies waarom ik die emoties altijd heb
waarop zij met de reactie kwam; haat maar

???

dat zag ik niet aankomen ? maargoed ik verduidelijkte het haar door te zegge dat ik bedoel dat ik het haat als ze met andere boys omgaat en mij negeert enzo, ik zij haar dat se niet alles zo lelijk moet opvatten, ze zij dat ze het gewoon opvat zoals ik het zeg ?
toen vroeg ik haar of se nog van mij hield
ze zij toen heel kortaf; jawel
ik zij haar toen dat ik haar probeerde duidelijk te maake hoe erg ik haar mis, toen zij ze; doe jij nou maar gewoon jou ding doe ik de mijne

2 weken daarvoor waren we nog gw naar film gegaan leuk alles niks aan de hand

ik vraag me af of ik me hierdoor nu schuldig moet voelen, dat ''soms haat ik je'' was denk ik niet echt goed , vinden jullie dat ik alsnog tegen haar moet gaan praten en zo ja, wat moet ik zeggen ? ik heb haar sinds dien niet meer gesproken, of moet ik haar gewoon laten gaan todat zij ( als zij uberhaupt) ooit nog tegen mij zou praten?

(eventjes ter verduidelijking: ik mis haar ontzettend erg, ik denk elke dag aan haar en ik hou nogsteeds van haar)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2010, 23:39
Verwijderd
Misschien als het nogal zwaar is aangekomen even een paar daagjes laten rusten, maar ik zou hier niet een relatie op stuk laten lopen.
Eigenlijk bedoelde je gewoon te zeggen dat je jaloers bent als ze met amdere jongens om gaat.
Ik zou gewoon met haar gaan praten en dan duidelijk maken dat het je spijt dat je het zo gezegd had, dat je nog van dr houd dat je samen met haar wil zijn en dat je daardoor jaloers wordt als ze met andere jongens om gaat. Of iets in die richting...

Nouja succes ermee
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 00:00
mdac
mdac is offline
dankjewel voor je reactie , ik ben er alleen vergeten bij te zeggen dat dit al bijna zo;n 2-3 weken geleden ofzo al is gebeurd
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 08:37
Akhlys
Akhlys is offline
Als het al een paar weken geleden is gebeurd dan zal het misschien al over gewaaid zijn. Je kan altijd nog proberen met haar te praten daarover, maar als jullie daarna alweer naar de bios zijn geweest zie ik het probleem niet.

Dus niet schuldig voelen, iedereen maakt wel eens een slippertje.
Oud 27-12-2010, 12:50
mdac
mdac is offline
Citaat:
Als het al een paar weken geleden is gebeurd dan zal het misschien al over gewaaid zijn. Je kan altijd nog proberen met haar te praten daarover, maar als jullie daarna alweer naar de bios zijn geweest zie ik het probleem niet.

Dus niet schuldig voelen, iedereen maakt wel eens een slippertje.

nee je begrijpt het niet, VOORDAT dit allemaal gebeurde was ik met haar naar bios, en het waait niet zomaar over ze is echt koppig, ze gaat alleen maar tegen mij praten als ze ziet dat het echt aan haar ligt, mijn vraag is nu alleen, vinden jullie dat ik alsnog tegen haar moet gaan praten of moet ik het gewoon laten ? ik weet eerlijk gezegd niet hoe hoog de kans is dat ze nog tegen mij zou praten, dus als er iets moet gebeuren moet het waarschijnlijk van mijn kant komen, alleen ik weet niet echt of zij mij nog wil.
ik bedoel maar, toen ze zij '' doe jij jou ding dan doe ik de mijne '' klinkt eenbeetje als flikker op ik hoef je niet meer

vinden jullie dat ik hieraan iets moet doen, en zo ja, wat moet ik dan tegen haar zeggen ?

Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 16:12
miekmuis
miekmuis is offline
Ik begrijp er bijzonder weinig van. Jullie hadden een relatie, alles ging goed, jij stuurde dat smsje over haar haten en vervolgens laat ze niks meer van zich horen? Heeft er iemand gezegd dat het uit is? Hoe oud zijn jullie?
Oud 27-12-2010, 16:26
drukknoopje
drukknoopje is offline
Volgens mij hadden ze een relatie, toen ging het uit maar ze gingen nog wel met elkaar om als vriendje-vriendinnetje en nu heeft hij dat gezegd en hoort hij niks meer van haar. Tenminste, zo vat ik het op.
Oud 27-12-2010, 16:43
mdac
mdac is offline
Citaat:
Volgens mij hadden ze een relatie, toen ging het uit maar ze gingen nog wel met elkaar om als vriendje-vriendinnetje en nu heeft hij dat gezegd en hoort hij niks meer van haar. Tenminste, zo vat ik het op.
idd jij snapt het
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 00:38
FrankB93
FrankB93 is offline
misschien een keer tijd om elkaar weer op te zoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten