Hoi allemaal!
Een tijdje geleden heb ik een jongen ontmoet die ik leuk begon te vinden. Hij vond mij ook wel leuk, dat was nogal te zien aan al onze lange msn gesprekken. We spraken wel eens af met een groep en een paar keer spraken we samen af. Maar hij deed elke keer weer anders. Hij had twee gezichten: de ene keer wasie heel verlegen en de andere juist niet. Maar wat maakte mij dat uit? Ik vond hem helemaal geweldig. Uiteindelijk zijn we met elkaar gegaan.
Maar vanaf dat moment waren de gesprekken op msn gestopt. Okee, het zal wel dacht ik. Ik had sowiso wel twijfels omdat hij soms vet slijmde als we afspraken en de andere keer heel kortaf was. Ik heb uiteindelijk gewoon gevraagd: wat betekent het voor jou nou eigenlijk? Hij zei dat hij niets voor me voelde en dat hij vrienden wou blijven. Dit kwam natuurlijk hard aan, maarja het leven gaat door. Ik wou het best proberen om vrienden te blijven.
Dat gaat eigenlijk best goed.Ik heb geen gevoelens meer voor hem.. dacht ik, want sinds paar werken geleden ben ik in de war. Ik denk steeds weer aan hem omdat toen we met groep afspraken hij de hele tijd tegen we aan ging liggen en dat doet hij steeds. Hij geeft mij dan toch een soort hoop en dan komen die gevoelens terug. Ik kan wel vragen waarom hij dat doet, maar hij is niet goed voor mij. Hij heeft me keihard laten zitten. Dus, hoe krijg ik hem uit mijn hoofd? Ik denk echt veel te veel aan hem.. en dat is echt zodne van me tijd...
Ik hoop dat jullie dit msischien herkennen en wel weten wat ik moet doen om hem gewoob uit mijn hoofd te zetten..
xxxx
Laatst gewijzigd op 28-12-2010 om 14:06.
|