Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2010, 13:56
pubertje7
pubertje7 is offline
Hoi allemaal!

Een tijdje geleden heb ik een jongen ontmoet die ik leuk begon te vinden. Hij vond mij ook wel leuk, dat was nogal te zien aan al onze lange msn gesprekken. We spraken wel eens af met een groep en een paar keer spraken we samen af. Maar hij deed elke keer weer anders. Hij had twee gezichten: de ene keer wasie heel verlegen en de andere juist niet. Maar wat maakte mij dat uit? Ik vond hem helemaal geweldig. Uiteindelijk zijn we met elkaar gegaan.

Maar vanaf dat moment waren de gesprekken op msn gestopt. Okee, het zal wel dacht ik. Ik had sowiso wel twijfels omdat hij soms vet slijmde als we afspraken en de andere keer heel kortaf was. Ik heb uiteindelijk gewoon gevraagd: wat betekent het voor jou nou eigenlijk? Hij zei dat hij niets voor me voelde en dat hij vrienden wou blijven. Dit kwam natuurlijk hard aan, maarja het leven gaat door. Ik wou het best proberen om vrienden te blijven.

Dat gaat eigenlijk best goed.Ik heb geen gevoelens meer voor hem.. dacht ik, want sinds paar werken geleden ben ik in de war. Ik denk steeds weer aan hem omdat toen we met groep afspraken hij de hele tijd tegen we aan ging liggen en dat doet hij steeds. Hij geeft mij dan toch een soort hoop en dan komen die gevoelens terug. Ik kan wel vragen waarom hij dat doet, maar hij is niet goed voor mij. Hij heeft me keihard laten zitten. Dus, hoe krijg ik hem uit mijn hoofd? Ik denk echt veel te veel aan hem.. en dat is echt zodne van me tijd...

Ik hoop dat jullie dit msischien herkennen en wel weten wat ik moet doen om hem gewoob uit mijn hoofd te zetten..

xxxx

Laatst gewijzigd op 28-12-2010 om 14:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2010, 15:19
strawberry1996
strawberry1996 is offline
hmm, ik heb ongeveer hetzelfde gehad, en ik heb een manier gevonden om mezelf te helpen de gedachte aan hem te 'blokkeren'... ik denk dan aan eht pijnlijke wat hij me heeft aan gedaan, hoeft neit perse lichamelijk pijn, maar kan ook dat hij je vanbinnen pijn heeft gedaan. en dan denk ik; je hebt mn leven al genoeg verpest, ik laat het je neit nog langer verpesten...
en meestal is mijn gedachte aan hem dan geblokkeerd, ik weet niet of het bij jou ook werkt, maar je kan het proberen
Reageren

Regels voor berichten