Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
10.000 euro in korte tijd uitgeven aan makkelijk genot.
Een paar ton geven aan mijn familie, de rest bewaren voor grote aankopen en financieren van 'later', studiekosten van mezelf en mijn vriend, verstandige dingen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En met het vooruitzicht op een makkelijker leven en een valnet voor een financiele setback 30k over een jaar verspreid is toch een leuk zakcentje extra per maand |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou een audi S5 cabrio kopen, of een andere snelle cabrio van zo'n 100.000 euro.
Verder zet ik 900.000 vast op een spaarrekening voor 5 jaar en dan onderhandel ik een rente van zeker 3,5% en dan heb ik een leuk inkomen van 31500 per jaar, oke gaat nog wat belasting vanaf. Best leuk als studentje! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik zou al het geld, op 10000 euro na, op de bank zetten. Die 10000 euro ga ik kekke dingen van kopen, het geld op de bank is voor de studie, en alles wat er bij komt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
1.000.000 totaal
100.000 weggeven en uitgeven 900.000 euro tegen, laten we zeggen 3% rente = 27.000 per jaar 900.000 euro op de bank kost aan belasting wel zo'n 8.000 euro per jaar. Dan houd ik dus 19.000 euro per jaar over wat ik extra heb naast de 32 uren baan die ik dan erbij ga zoeken, dat moet wel goed komen! Een baan van 9 tot half 4 voor vijf dagen in de week kan dan nog wel, met ongeveer 4.000 euro per maand.
|
er zitten hier echt mensen tussen die 1 miljoen euro verschrikkelijk overschatten.
van 1 miljoen euro kan je namelijk niet 'ff' een paar huizen kopen voor familie. maargoed wat ik zou doen als ik ineens 1 miljoen zou winnen ofzo... op vakantie gaan (ver weg ergens waar het wel fatsoenlijk warm kan zijn ipv hier in Nederland) en verder het geld op de bank zetten OF verhuizen naar dat vakantie land en mijn leven daar verder gaan (in ieder geval gewoon een baan zoeken en alles, want van 1 miljoen kan je echt niet voor de rest van je leven stoppen met werken (wat sommige mensen hier kennelijk ook denken) (niet dat verhuizen naar een ver land niet zou kunnen zonder 1 miljoen te winnen) |
![]() |
||
Citaat:
Als ik zoveel geld in euro's zou hebben heb ik wel een 'verzekerd' leven. Je weet dat je geld hebt, laat ik maar zeggen. Ik zou dan wel gewoon werken maar wat meer 'freelance'. Wat ik dan ga kopen/doen met 't geld: Een leuk huisje in Italie, een paar leuke auto's (Aston Martin, Masseratti, Jaguar) maar ook wel een gezinsauto (Volvo ofzo?). Een super uber mega owning goeie PC om te gamen. Verder ga ik een deel aan m'n ouders en andere familieleden geven. Goeie doelen enzo ook. En een deel op de bank, maar niet alles. Ik zou dan ook een goeie kluis kopen i.v.m. contant geld in huis. Later ook nog ergens in investeren ofzo. (En misschien kan er ook nog een prive leger bij?)
|
Als niemand het maar weet dan. Ik wil geen huuuge leger moeten hebben om het te verdedigen tegen anderen. Als iedereen maar gewoon denkt dat ik een miljoentje heb gewonnen en dat er in een keer doorheen heb gegooid zijn ze wel een paar jaar zoet.
Met dat geld hoeft het niet meer op de bank, maar dan gaat het in de DagoSafe2012. Ik zal wel op school blijven, maar na de middelbare maar even een reisje doen, rijbewijs halen, leuke auto(s) kopen.. Ik zal ook elke dag anders leven, limo met chauffeur.. 3 persoons bed.. Elke week zo'n 100 euro sigaar.. Het is wel veel geld, hoor! Misschien neem ik wel een kasteel achtig huis. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja je kan allemaal mensen omkopen om in jouw land te gaan wonen. Je volk is er dan alleen om geld te vangen en als ze ergens anders meer geld zouden krijgen zouden ze weer vertrekken. Fijne gedachte... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders: schrap artikel 1 van de Grondwet Verwijderd | 210 | 01-04-2006 03:17 | |
De Kantine |
Wat zou je nog niet voor 1 miljoen willen doen? Little Dutchess | 113 | 13-02-2006 22:41 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Omrekenen miljard/miljoen Yab-Yum | 17 | 25-01-2006 22:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
duitster geeft 9.1 miljoen weg.... *** Sido *** | 33 | 29-08-2004 00:02 | |
De Kantine |
1 miljoen of eeuwige gezondheid walter | 76 | 26-12-2002 18:38 | |
Vrije tijd |
Ferrari - ziek! - (boete van 1 Miljoen Amerikaanse dollars) MrD | 5 | 26-06-2002 16:04 |