Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2010, 23:15
Ninalove
Ninalove is offline
.

Laatst gewijzigd op 21-12-2014 om 20:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2010, 07:20
Verwijderd
Ik zou het gewoon laten. Het is gebeurd en je kan er niks aan veranderen. Sommigen mensen zijn zo, daar is niks aan te doen. Mijn moeder heeft een eigen zaak waar ook veel mensen hun afspraken niet na komen. Het is niet anders en je kan er weinig aan veranderen. Het lijkt mij dat het niet opschiet als je nu die vrouw gaat bellen. Want wat wil je daar mee bereiken?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 10:00
Verwijderd
Jij hoeft zeker niet die vrouw te bellen. Jij bent het kind, je moeder is de ouder, en zo lang ze niet bejaard of ernstig ziek is hoef je je niet verantwoordelijk te voelen voor haar.

Dus het is aan je moeder. Als zij dit kan accepteren, dan mag ze dat accepteren. Zo niet, dan kan ze zelf die vrouw bellen.
Het lijkt me voor haar werkplezier wel prettig als ze op zoek gaat naar een ander adres om schoon te maken. Maar dat moet ze dus zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 14:41
Dolceteamo
Dolceteamo is offline
Meestal hebben rijke mensen schoonmakers in dienst zegmaar...hoeft niet persee natuurlijk..
Maar het feit is, denk ik...dat zou wel zo'n egoistische vrouw zijn..denk alleen maar aan dr zelf..
Ik denk dat je er misschien beter niets aan kan doen..
Je kan het idd beter zo bekijken. je moeder maakt er schoon en verdient er geld..als je naar die vrouw zou bellen vind ik het heel dapper van je..maar het risico is idd dat ze mischien zegt dat ze er niet meer hoeft komen te schoonmaken ..dus het idd beter om het zo te laten,, Al als ik het zo lees denk ik dat de zorg van je moeder beter iemand anders verdient dan die vrouw..gewoon zo laten.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 16:17
JustADreamer
JustADreamer is offline
Als je dan toch iets voor je ma wil doen, probeer dan via marktplaats een ander adresje voor haar te vinden. Dan kan die mevrouw lekker in haar eigen sop gaar koken. Sommige mensen zijn gewoon zo... uhm... egoïstisch en lullig en stom en al die dingen meer...

Sowieso had ik haar als ik je moeder was de wind van voren gegeven, maar goed, ik ben niet jouw moeder, en jij ook niet Je moeder maakt uiteindelijk de keuze om zich zo te laten behandelen.
Oud 18-12-2010, 17:01
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Nu heeft die vrouw dus ook jóúw humeur verpest, en geeft haar dus ontzettend veel macht, precies wat je niet wilt. Ik zou het gewoon vergeten en het probleem minder opblazen.
Oud 29-12-2010, 15:22
Selimmm
Selimmm is offline
Die vrouw is toch niet je moeders enige hoop? Zeg gewoon eerlijk wat je ervan vind. Als je moeder werkelijk zo'n topper is zal ze vast nog wel ander werk vinden. Ik zou die vrouw verrot schelden, maar goed dat adviseer ik jou niet.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 11:17
miekmuis
miekmuis is offline
Kan het niet dat die vrouw gewoon dementerend is en daarom zo raar doet? Evengoed erg lullig voor je moeder. Misschien kan ze voortaan de afspraken gewoon zwart op wit zetten met die vrouw?
Reageren

Regels voor berichten