Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Herinner me wel een keer dat ik dat spel tegen m'n broer deed. 3D en op de computer, had hem ingemaakt met Scorpion en dan heb je eventjes de tijd voor een fatality of een brutality etc.
DUS IK RAGGGGGENNNNN @_@ En verrek ja hoor een dikke Fatality ![]() "HOE DEED JE DAAAAT?!?!" "GEEN IDEEEEE O_O" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wacht daarom ook tot new kids te huur is. Zo'n kerel van m'n klas werkt bij Cinestar en die zei dat het er wild aan toe gaat in de new kids zalen. Abnormaal veel bier, dat is wel gezellig maar dat ermee gegooit word is minder, ruzie, dingen kapot en schreeuwende mensen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Net las ik in de vorige saai iets over tanden poetsen onder de douche, en ik wil heel graag even melden dat ik altijd als ik 's avonds douche mijn tanden poets onder de douche. Tenminste, als ik eraan denk om mijn tandenborstel mee in de douche te nemen. Ik vind het zo ontzettend leuk om te doen. Eigenlijk is tanden poetsen heel stom, maar onder de douche is het leuk omdat ik me erna altijd zo ontzettend schoon voel, schoon haar, schone huid, schone tanden en zo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En popcorn eten tijdens de film heb ik nooit gesnapt, al dat gekauw en geschrans om je heen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|