Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2010, 17:06
Verwijderd
Advertentie
Oud 30-12-2010, 17:07
Uice
Uice is offline
Waarom zou je überhaupt een film kijken die maar één keer leuk is om te zien?
Oud 30-12-2010, 17:07
Verwijderd
Gebruikersnaam Berichten
sann 61
Dobermann 43
egon 40
Absinthe 35
Moesasji 32
Carn 31
Trimm Trabb 25
Paranoide 24
Martiño 20
Sherlock 20
*Miekje* 19
Medeia 18
Stefenootje 17
Uice 17
N00dles 13
Little Phoebe 12
Etmakas 12
Kazet Nagorra 10
Dark Phoenix 10
Jaeger 9
Rode Panda 9
Commendatore 8
Pippeloen 5
White Trash 4
Doux 3
Geel 3
Tink* 1
Oud 30-12-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Omdat die film die ene keer leuk is om te zien?
Oud 30-12-2010, 17:08
Verwijderd
Neen he!

Noob cybot = Tobias Boon, 1 van de makers van het spel maar dat wist iedereen al!
Oud 30-12-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Het duurt meestal wel een jaar of 2 voordat ik een film weer ga kijken.

Op Princess Mononoke, Jesus Christ Superstar en How High na dan.
Oud 30-12-2010, 17:09
Verwijderd
Oud 30-12-2010, 17:10
Carn
Carn is offline
Tobias Boon
Verwijderd
Citaat:
4 euro voor paar uur film is prima deal
Genoeg DVD's die vijf euro kosten, dan kun je ze op ieder gewenst moment kijken Maar goed, als je toch niet zoveel films kijkt dan maakt het niet zoveel uit. Ik heb graag een persoonlijke videotheek waar ik uit kan kiezen
Uice
Uice is offline
Citaat:
Omdat die film die ene keer leuk is om te zien?
Dan is ie de tweede keer ook leuk. Ik heb nog nooit een film gezien die maar een keer leuk is om te zien. Volgens mij bestaat dat ook helemaal niet.
Oud 30-12-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij bestaat dat ook helemaal niet.
Oud 30-12-2010, 17:11
Verwijderd
Zou je Avatar nog een keer willen zien, Uice?
Oud 30-12-2010, 17:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het duurt meestal wel een jaar of 2 voordat ik een film weer ga kijken.

Op Princess Mononoke, Jesus Christ Superstar en How High na dan.
How High.
Verwijderd
Herinner me wel een keer dat ik dat spel tegen m'n broer deed. 3D en op de computer, had hem ingemaakt met Scorpion en dan heb je eventjes de tijd voor een fatality of een brutality etc.

DUS IK RAGGGGGENNNNN @_@

En verrek ja hoor een dikke Fatality

"HOE DEED JE DAAAAT?!?!"

"GEEN IDEEEEE O_O"
Uice
Uice is offline
Citaat:
Zou je Avatar nog een keer willen zien, Uice?
Nou ja, oké, er zijn tig films die maar één keer leuk zijn om te zien.
Verwijderd
Citaat:
Genoeg DVD's die vijf euro kosten, dan kun je ze op ieder gewenst moment kijken Maar goed, als je toch niet zoveel films kijkt dan maakt het niet zoveel uit. Ik heb graag een persoonlijke videotheek waar ik uit kan kiezen
Duurt wel even voordat deze film 5,- kost
Verwijderd
Citaat:
Oud 30-12-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
How High.
ik was jonger, stoned iedere dag en nouja.

laat me
Oud 30-12-2010, 17:14
Verwijderd
2012 zul je maar eens vaker zien dan 1 keer..
Oud 30-12-2010, 17:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
ik was jonger, stoned iedere dag en nouja.

laat me
Ik neem het jou niet kwalijk, het is gewoon dat ik nu weer aan die film moet denken. Wat een zwijnenfilm was dat.
Oud 30-12-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Duurt wel even voordat deze film 5,- kost
Ook weer waar. Ik kijk nieuwe films in de bioscoop of ik download ze en koop (veel) later pas de DVD.
Verwijderd
De verwarming is gerepareerd! Jammer dat het net begint te dooien. Maar toch. Verwarming. Sterker nog, centrale verwarming. <3
Verwijderd
Eigenlijk moet ik Salò o le 120 giornate di Sodoma weer eens een keertje kijken.
Verwijderd
Meh, het viel wel mee.

Harold and Kumar was wel duizend keer beter.

Lijkt trouwens wel of het een nieuwe gerne is geworden, de special effects, ziet er mooi uit maar heeft een waar bagger verhaal films.
Geel
Geel is offline
Para, waarom koop je die films dan nog?
Oud 30-12-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk moet ik Salò o le 120 giornate di Sodoma weer eens een keertje kijken.
Ja, die film is een waar genot.
Oud 30-12-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ook weer waar. Ik kijk nieuwe films in de bioscoop of ik download ze en koop (veel) later pas de DVD.
Ik erger me dood in de bios, bah mensen met hun popcorn en telefoontjes.

Ik wacht daarom ook tot new kids te huur is. Zo'n kerel van m'n klas werkt bij Cinestar en die zei dat het er wild aan toe gaat in de new kids zalen. Abnormaal veel bier, dat is wel gezellig maar dat ermee gegooit word is minder, ruzie, dingen kapot en schreeuwende mensen.
Oud 30-12-2010, 17:19
Verwijderd

Oud 30-12-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Dan is ie de tweede keer ook leuk. Ik heb nog nooit een film gezien die maar een keer leuk is om te zien. Volgens mij bestaat dat ook helemaal niet.
Citaat:
Oud 30-12-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ik neem het jou niet kwalijk, het is gewoon dat ik nu weer aan die film moet denken. Wat een zwijnenfilm was dat.
Waarom heb je überhaupt die film aangezet?

RP, is dat The Fountain? Die was echt meelijwekkend slecht.
Oud 30-12-2010, 17:27
Verwijderd
Net las ik in de vorige saai iets over tanden poetsen onder de douche, en ik wil heel graag even melden dat ik altijd als ik 's avonds douche mijn tanden poets onder de douche. Tenminste, als ik eraan denk om mijn tandenborstel mee in de douche te nemen. Ik vind het zo ontzettend leuk om te doen. Eigenlijk is tanden poetsen heel stom, maar onder de douche is het leuk omdat ik me erna altijd zo ontzettend schoon voel, schoon haar, schone huid, schone tanden en zo.
Oud 30-12-2010, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Para, waarom koop je die films dan nog?
Omdat veel films het herkijken waard zijn, omdat DVD's vaak leuke extra's bevatten, omdat ik de films op m'n tv wil zien en niet op het computerscherm, omdat ik me nooit wil hoeven vervelen, omdat ik soms één fragment wil zien om te kijken hoe ze iets gedaan hebben en dat heel makkelijk kan als je de film op DVD hebt, omdat ik het leuk vind om films te kijken met vrienden en dan niet naar een videotheek wil tuffen om iets van mijn goesting uit te zoeken, omdat ik weet hoe enorm duur filmmaken is en de makers graag financieel steun zodat ze meerrrrrrrr briljant mooie dingen kunnen maken waar ik naar kan kijken, omdat ik geen pauper ben.
Oud 30-12-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:

RP, is dat The Fountain? Die was echt meelijwekkend slecht.
Fountain ja, het had haar prachtige momenten joh
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het was in 6VWO en Nander (mijn vaste lezers kennen hem) had zijn laptop en die film mee, en toen gingen hij en nog een paar klasgenoten tijdens een keuzewerktijduur die film kijken in het vaste lokaal van onze klas. Toen zag ik hem ook.
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik geen pauper ben.
Zo kan het ook ;x
Oud 30-12-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Het was in 6VWO en Nander (mijn vaste lezers kennen hem) had zijn laptop en die film mee, en toen gingen hij en nog een paar klasgenoten tijdens een keuzewerktijduur die film kijken in het vaste lokaal van onze klas. Toen zag ik hem ook.
aaaw
Oud 30-12-2010, 17:30
Geel
Geel is offline
Citaat:
Omdat veel films het herkijken waard zijn, omdat DVD's vaak leuke extra's bevatten, omdat ik de films op m'n tv wil zien en niet op het computerscherm, omdat ik me nooit wil hoeven vervelen, omdat ik soms één fragment wil zien om te kijken hoe ze iets gedaan hebben en dat heel makkelijk kan als je de film op DVD hebt, omdat ik het leuk vind om films te kijken met vrienden en dan niet naar een videotheek wil tuffen om iets van mijn goesting uit te zoeken, omdat ik weet hoe enorm duur filmmaken is en de makers graag financieel steun zodat ze meerrrrrrrr briljant mooie dingen kunnen maken waar ik naar kan kijken, omdat ik geen pauper ben.
Hmm.
Oud 30-12-2010, 17:31
Verwijderd
Haha Joris opende een saaitopic

Mijn gezelschap is ziek naar bed gegaan, awh.
Oud 30-12-2010, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Hmm.
Ik had vandaag goed om me heen gekeken of ik je zag, maar nee!

Citaat:
Haha Joris opende een saaitopic

Mijn gezelschap is ziek naar bed gegaan, awh.
Wat heb je ze laten eten dan?
Oud 30-12-2010, 17:33
Miekje*
Miekje* is offline
We hadden geen fantsoenlijk eten in huis, dus ik heb nu maar gedineerd met twee gebakken eieren met lenteui en ketchup. Nu zit ik aan de Hamka's.
Oud 30-12-2010, 17:34
Verwijderd
Citaat:

Wat heb je ze laten eten dan?
Niks! Hij was al ziek toen ik hier kwam! (Gezelschap was in dit geval enkelvoud )
Oud 30-12-2010, 17:34
Verwijderd
Citaat:
We hadden geen fantsoenlijk eten in huis, dus ik heb nu maar gedineerd met twee gebakken eieren met lenteui en ketchup. Nu zit ik aan de Hamka's.
Zo had ik laatst bacond gerold in kaas.
Oud 30-12-2010, 17:35
Verwijderd
Hamka's!

Ik ga nu een kilo aan gehaktballetjes maken.
Oud 30-12-2010, 17:35
Carn
Carn is offline
bijnaaaaaaaaaa klaaaaaaaaar. dadelijk maar aan de magnetronspaghetti, nomnom.
Oud 30-12-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ik erger me dood in de bios, bah mensen met hun popcorn en telefoontjes.
Ja, bioscooppubliek is kut met peren, dat is zo. Ik ga het liefst naar kleine filmhuizen, daar valt het wel mee, ook omdat daar meestal geen blockbusters draaien, dus dan komt er ook geen tuig op af. In grote bioscopen ga ik het liefst op onschappelijke uren, heel laat 's avonds of juist 's middags, dan valt het meestal ook wel mee met de bellende lawaaimongolen.

En popcorn eten tijdens de film heb ik nooit gesnapt, al dat gekauw en geschrans om je heen Ik wil dat bioscopen alleen stil en niet-kleverig voedsel verkopen. Zoals beef jerky, ofzo. Of liever nog helemaal geen voedsel, zoals in filmhuizen. Zoals een componist wiens naam ik vergeten ben eens zei: "Eten hoort niet in een theater, dat is platvloers en lelijk. Je komt er om mooie dingen te zien, niet om met je vette vingers salami in je dikke muil naar binnen te werken. Dat doe je maar thuis."
Verwijderd
Misschien was het wel een fictieve componist in een boek, trouwens, dat weet ik niet meer.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ja, nee. Ik stapte niet uit in Den Bosch omdat mijn tante wilde dat ik doorreed naar Nijmegen... *kan geen gepaste smiley vinden*
Carn
Carn is offline
een michael bay film is nou niet echt een mooi ding; dus dan mag je best vreten!
Oud 30-12-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, nee. Ik stapte niet uit in Den Bosch omdat mijn tante wilde dat ik doorreed naar Nijmegen... *kan geen gepaste smiley vinden*
Dan had je waarschijnlijk mijn huis vanuit de trein kunnen zien!
Oud 30-12-2010, 17:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
Zoals een componist wiens naam ik vergeten ben eens zei: "Eten hoort niet in een theater, dat is platvloers en lelijk. Je komt er om mooie dingen te zien, niet om met je vette vingers salami in je dikke muil naar binnen te werken. Dat doe je maar thuis."
Mijn vader zei vroeger vaak 'zoals een beroemde filosoof eens zei...' en dan zei hij gewoon iets dat hij zelf bedacht had. Het gaf zijn uitspraken wat meer autoriteit.

Regels voor berichten