Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2010, 17:07
Change.
Change. is offline
Dear People,

Ik need ya help.
Ik loop al jaren te zeuren over een kleine tattoo. En eindelijk is het zo ver, ik ben 16, mn ouders vinden het goed en nu mag ik hm laten zetten.
Ik neem een klein speelse G-sleutel aan de binnenkant van mn kuit...
Ongeveer op deze plek:
naamloos.bmp
***jajaa, t is een rotplaatje, maar google geeft niet de resultaten die ik wil***

Nu weet ik alleen niet hoe ik de knoop door moet hakken. Ik wil hm al zo lang, ben ook blij als ie eenmaal staat denk ik, ik heb hm al een paar weken met stift op mn huid staan (jaa, iknow, dat is slecht)
Alleen,... ik ben 16, ik ken verders niemand van mijn leeftijd die dat heeft.
Ik vind het toch lastig, ondanks het feit dat ik het zo graag wil.

Tips om mijn keuze te overleven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2010, 17:24
Hakuna
Hakuna is offline
In geval van twijfel...Niet doen!!

Waarom, daar dit proces onomkeerbaar is mocht je op je 17e spijt hebben van je kuit tattoo.

Maargoed dit is dan mijn bescheiden mening, jij beslist uiteindelijk met toestemming van je ouders.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 17:24
Verwijderd
plakplaatje wat er op lijkt tijdelijk in de zomer dragen dat jij en anderen hem continu zien.

En dan ook negatieve reacties uitlokken, want ik vind muziek sleutels niet echt mooi. en er gaan misschien wel meer mensen negatief reageren.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 17:35
Diamera
Diamera is offline
War Cornel ook al zei: zolang je twijfelt, niet doen. Je zegt dat je er heel graag een wil. Maar wie weet is dat over een jaar al weer voorbij, en heb je spijt dat je juist dát plaatje permanent op je lichaam hebt staan, of dat je er überhaupt een hebt. Ik zou er goed over nadenken, nagaan waarom je nou eigenlijk per se een tattoo wilt, en inderdaad meningen van anderen vragen en overwegen. Overigens, het is nooit te laat om er alsnog een te zetten, je bent nu 16 en het mag eindelijk, maar over heel wat jaren ben je nog steeds 16+ dus mag het nog steeds. Je wordt niet opeens jonger ofzo, er is geen haast bij. Beter eerst goed nadenken dan overhaaste beslissingen nemen omdat het nu eindelijk mag, toch? Succes met je beslissing!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 18:30
Verwijderd
Je twijfelt, dus niet doen. Pas als je er zeker van bent moet je de tattoo laten zetten.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 09:03
Verwijderd
Citaat:
In geval van twijfel...Niet doen!!
precies, als je er spijt van krijgt dan zit je ermee.
Een Henna-tatoeage blijft langer zitten dan een plakplaatje, die vervaagt na verloop van tijd. Misschien kun je dat eerst proberen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 17:16
Guinie
Guinie is offline
Plakplaatje (of henna-afbeelding, maar die zijn toch bruinig?) lijkt mij een goed idee idd
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 18:50
Verwijderd
Ik heb er nu ook 1 sinds 10 december.
En ik ben 15, heb er totaal geen spijt van en ik ben er super blij mee!
Ik zou het doen als ik jou was, maar dat is mijn mening. ;p
En wat betreft de meningen van anderen boeit me niks.
Ze zeggen allemaal dat ze vinden dat ik dom ben en te jong.
Maar ik zeg altijd: Het is mijn leven, ik leef maar 1 keer en mag doen wat ik wil.
Daar staat me tattoo ook voor :]
x

Laatst gewijzigd op 26-12-2010 om 18:51. Reden: wat vergeten.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 17:08
Selimmm
Selimmm is offline
Doe het dan gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 14:14
Rivka
Rivka is offline
@Butterfly: Mocht dat van je ouders?
Oud 01-01-2011, 16:58
Verwijderd
@Rivka
Uh ja ik moest toestemming hebben van beide ouders, dus ja het mocht van me ouders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten