Advertentie | |
|
![]() |
|||
Niet dat ik het zeker weet, maar als je de apotheekkant op wilt (en dus met medicijnen en dergelijke) dan lijkt scheikunde me ongeveer het belangrijkste vak. Verder zou ik gokken op biologie en het zou me allerminst verbazen als je ook hierbij weer wiskunde nodig hebt. Het klinkt tenminste enigszins bèta. En dan is natuurkunde vast mooi om het af te maken.
Ik kan wel even googlen hoor, zo te zien is het een MBO opleiding? Citaat:
Oh, zo te zien zijn biologie, natuur- en scheikunde belangrijk. Wiskunde staat niet vermeld, maar het líjkt me geen overbodige luxe om met zo'n pakket/zo'n opleiding, toch een beetje wiskunde gehad te hebben. Eigenlijk. Maar misschien weet iemand anders het beter/moet je nog even verder zoeken naar duidelijke eisen. Of wacht, nog één quote, die is misschien iets duidelijker. Citaat:
maar verder is er ook nog wel genoeg te vinden. En als bèta (dus met vakken als wiskunde, natuurkunde, biologie) je niet zo ligt, is het dan niet handig om toch een ander beroep/opleiding te kiezen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
vakken pakket rechten W.A.L.L.I.E | 1 | 13-12-2012 18:50 | |
Studeren |
Wat nodig voor studie Lottexloves | 1 | 04-12-2011 20:06 | |
Algemene schoolzaken |
(VAVO) - Belgische student - VWO opleiding(?) San_Francisco88 | 2 | 08-03-2010 15:21 | |
Algemene schoolzaken |
E&M en N&G F-F | 64 | 02-05-2006 15:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Welke vakken kiezen...? *charlene*gout* | 22 | 24-08-2003 21:13 |