Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2011, 14:33
Verwijderd
Hoooi!!

ik heb echt geen flauw idee welke sport ik moet kiezen
Almeerse Hockey Club of Volleybal vereniging Almere Buiten

Hockey lijkt me heel leuk (ook al is me conditie heel slecht) Maar volleybal
lijkt me ook wel wat!!!

ik heb tips nodig

Geef R&R
Thnx
Advertentie
Oud 06-02-2011, 14:59
honkballertje
honkballertje is offline
Als je nog wat meer informatie over jezelf geeft is het makkelijker om je tips te geven.

Wat wil je bijvoorbeeld bereiken met 1 van de 2 sporten (gewoon voor de lol of wil je bijvoorbeeld op (redelijk) hoog niveau spelen? (in de toekomst))
Hoe lang ben je?
Je zegt dat je conditie heel slecht is. Wil je hier graag iets aan doen door op 1 van de 2 sporten te gaan? Of zoals al eerder gezegd puur voor de lol?
Oud 06-02-2011, 15:39
Volk
Volk is offline
Meestal mag je wel een dagje meedoen/kijken voordat je je ergens inschrijft. Doe dat en kijk wat je het meest aanspreekt.

Wat betekent geef R&R?
Oud 06-02-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Als je nog wat meer informatie over jezelf geeft is het makkelijker om je tips te geven.

Wat wil je bijvoorbeeld bereiken met 1 van de 2 sporten (gewoon voor de lol of wil je bijvoorbeeld op (redelijk) hoog niveau spelen? (in de toekomst))
Hoe lang ben je?
Je zegt dat je conditie heel slecht is. Wil je hier graag iets aan doen door op 1 van de 2 sporten te gaan? Of zoals al eerder gezegd puur voor de lol?
Gewooon voor de lol
ik ben ongeveer 1.75 of zo iets!
weet niet zekerxD

Zou wel een betere conditie willen

Laatst gewijzigd op 06-02-2011 om 20:09. Reden: whoops dat was een edit ipv een reactie
Oud 06-02-2011, 20:09
honkballertje
honkballertje is offline
Ik denk persoonlijk dat als je een beter conditie wilt krijgen hockey daar geschikter voor is dan volleybal. Als je het puur voor je lol wilt doen zou ik je toch aanraden om een keer informatie te verzamelen van beide verenigingen en contact op te nemen met een daarvoor aangesteld contact persoon, zodat je een keer een training (of trainingen) mee kan doen. Dit kan bij zo goed als alle verenigingen gratis (ik heb nog nooit gehoord dat het niet kon). Dan kan je nadat je met beide sporten een keer mee hebt gedaan altijd nog beslissen wat je leuker vindt om te doen.

succes!
Oud 09-02-2011, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Ik denk persoonlijk dat als je een beter conditie wilt krijgen hockey daar geschikter voor is dan volleybal. Als je het puur voor je lol wilt doen zou ik je toch aanraden om een keer informatie te verzamelen van beide verenigingen en contact op te nemen met een daarvoor aangesteld contact persoon, zodat je een keer een training (of trainingen) mee kan doen. Dit kan bij zo goed als alle verenigingen gratis (ik heb nog nooit gehoord dat het niet kon). Dan kan je nadat je met beide sporten een keer mee hebt gedaan altijd nog beslissen wat je leuker vindt om te doen.

succes!
Bedankt voor het advies
Oud 09-02-2011, 18:24
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Bedankt voor het advies
Laat je nog een keer weten hoe het afgelopen is?
Oud 21-02-2011, 16:09
Verwijderd
IK heb gekozen voor Volleybal

Vandaag mijn tweede Proefles mainnn

Thnx Allemaaal

ForumBaas sluit deze maar
Oud 24-02-2011, 09:03
honkballertje
honkballertje is offline
Leuk dat je bent begonnen met Volleybal.
Succes en veel plezier!
(en bij deze dan ook het slotje )
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten