![]() |
|
![]() |
Beste scholieren,
Ik heb 3 laptops in de aanbieding die perfect zijn voor scholieren die een studie doen waar je veel grafische vakken heb of je wil gewoon graag gamen. Plaatje: ![]() Specs: • Intel® Core™ i5 450m Processor • Genuine Windows® 7 Home Premium • 17" TFT-LCD Widescreen Display • Exclusive ECO Engine power management system • Exclusive Cinema Pro technology • Housing combines aluminum alloy construction and brushed metal texturing • High-end ATi Radeon HD5870 graphics card (with GDDR5 1GB VRAM) • 5 SRS Premium Sound™ -certified high-fidelity speakers • HDMI (High-Definition Multimedia Interface) Output • Built-in 2.0 Mega Pixel Webcam • 802.11 b/g/draft-n Wireless LAN with Bluetooth Link naar marktplaats Contact via marktplaats. Prijs is 850 euro excl verzenden check hier de advertentie op marktplaats om te reageren. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb 3 laptops omdat ik Voor msi werk en wij een demo dag hadden en zodoende dat ik ze verkoop. De link naar marktaats is hier.
http://computer-software.marktplaats...dxw%3D%3D&df=1 |
![]() |
||
Citaat:
Een bedrijf dat miljoenen verdient, zal echt niet wakker liggen van 20 stuks routers en switches die ze niet meer gebruiken hoor ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Hetzelfde wat bij alle andere dingen het geval is die je 2e hands koopt. Citaat:
||
Citaat:
|
|
|