Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2010, 19:41
Nomaru
Nomaru is offline
Beste scholieren,

Ik heb 3 laptops in de aanbieding die perfect zijn voor scholieren die een studie doen waar je veel grafische vakken heb of je wil gewoon graag gamen.

Plaatje:

Specs:
• Intel® Core™ i5 450m Processor
• Genuine Windows® 7 Home Premium
• 17" TFT-LCD Widescreen Display
• Exclusive ECO Engine power management system
• Exclusive Cinema Pro technology
• Housing combines aluminum alloy construction and brushed metal texturing
• High-end ATi Radeon HD5870 graphics card (with GDDR5 1GB VRAM)
• 5 SRS Premium Sound™ -certified high-fidelity speakers
• HDMI (High-Definition Multimedia Interface) Output
• Built-in 2.0 Mega Pixel Webcam
• 802.11 b/g/draft-n Wireless LAN with Bluetooth

Link naar marktplaats
Contact via marktplaats.

Prijs is 850 euro excl verzenden

check hier de advertentie op marktplaats om te reageren.
Advertentie
Oud 13-12-2010, 20:47
Verwijderd
Advertentie bestaat niet meer.

Hoe kom je aan 3 laptops? Illegaal?
Oud 13-12-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Advertentie bestaat niet meer.

Hoe kom je aan 3 laptops? Illegaal?
Ik vertrouw het in ieder geval niet, deze type laptops zijn namelijk 2x zo duur in de winkel.
Oud 14-12-2010, 08:13
arPos
arPos is offline
wil hem werkend zien en kom hem dus ophalen als je nog verkoopt, ik bied 800 euro en de eerste mogelijkheid is in januari
Oud 14-12-2010, 21:55
Nomaru
Nomaru is offline
Ik heb 3 laptops omdat ik Voor msi werk en wij een demo dag hadden en zodoende dat ik ze verkoop. De link naar marktaats is hier.
http://computer-software.marktplaats...dxw%3D%3D&df=1
Oud 17-12-2010, 22:35
Verwijderd
Een demo dag? , en dan mag jij gewoon die demo modellen prive verkopen?
Oud 18-12-2010, 18:41
arPos
arPos is offline
mensen, of je ben wel geïnteresseerd in zo'n ding, of niet.

als je het niet vertrouwt, dan niet... maar TS gaat heus hier niet verkondigen: "mja heb net een roofoverval gepleegd" dus dat vissen naar info gaat nergens over.
Oud 19-12-2010, 23:18
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
mensen, of je ben wel geïnteresseerd in zo'n ding, of niet.

als je het niet vertrouwt, dan niet... maar TS gaat heus hier niet verkondigen: "mja heb net een roofoverval gepleegd" dus dat vissen naar info gaat nergens over.
Als ik hoor dat die dingen na een demo dag opeens in zulke grote getalen 'weg' zijn denk ik toch echt eerder aan gestolen van de baas. Want wat is de kans dat zijn baas ongeveer € 2500 aan hardware zomaar weggooit?

Wat vertel je de politie als ze na zo'n transactie op de stoep staan voor heling? Don't ask don't tell?

Als iets mooier klinkt dan waar kan zijn, moet je altijd dat soort vragen stellen.
Oud 26-12-2010, 01:55
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Een demo dag? , en dan mag jij gewoon die demo modellen prive verkopen?
Ik heb van mijn baas ook weleens hardware mee naar huis gekregen. Allemaal routers en switches die anders de schredder in zouden gaan.

Een bedrijf dat miljoenen verdient, zal echt niet wakker liggen van 20 stuks routers en switches die ze niet meer gebruiken hoor die 1000 euro kan ze gestolen worden
Oud 26-12-2010, 15:19
arPos
arPos is offline
Citaat:
Als ik hoor dat die dingen na een demo dag opeens in zulke grote getalen 'weg' zijn denk ik toch echt eerder aan gestolen van de baas. Want wat is de kans dat zijn baas ongeveer € 2500 aan hardware zomaar weggooit?
Dan koop je het niet,

Citaat:
Wat vertel je de politie als ze na zo'n transactie op de stoep staan voor heling? Don't ask don't tell?
Dat ik niet bekend ben met de orgine van de verkoper en dat ik het in goed vertrouwen gekocht heb maar dat ik ze desondanks zal helpen waar mogelijk als mocht blijken dat er sprake is van onwetmatige handelingen.

Hetzelfde wat bij alle andere dingen het geval is die je 2e hands koopt.

Citaat:
Als iets mooier klinkt dan waar kan zijn, moet je altijd dat soort vragen stellen.
Zoals ik al zei; als ze gestolen zijn dan liegt de verkoper daar toch over, dus met die vragen stellen schiet je geen jota op.
Oud 03-01-2011, 23:13
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Dat ik niet bekend ben met de orgine van de verkoper en dat ik het in goed vertrouwen gekocht heb maar dat ik ze desondanks zal helpen waar mogelijk als mocht blijken dat er sprake is van onwetmatige handelingen. Hetzelfde wat bij alle andere dingen het geval is die je 2e hands koopt
Dikke kans dat je met zo'n verhaal het niet gaat redden in een rechtszaak.....

Regels voor berichten