Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken het probleem, een ander iemand die dezelfde folderpakketten bezorgde had zn folders in MIJN wijk gedumpt, vervolgens gingen ze enorm veel huizen bellen waar ik bezorg om te vragen of ze folder hadden ontvangen omdat ze dachten dat ik ze had gedumpt
Mss ns je baas bellen om te vragen of ie niet wat huizen kan bellen met de vraag of ze braaf iedere week folders ontvangen? |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook wel eens een controleur van de foldertjesverspreidingsdienst (hoe heet zoiets?) aan de deur gehad om te vragen of ik de folders ontvangen had.
Stel dat gewoon voor aan je baas, dat hij zelf even controleert of er in jouw wijk bezorgd is. Als je het zelf voorstelt geef je meteen het signaal af dat je zo'n test wel "aandurft" en dat je dus niets te verbergen hebt. |
![]() |
|
Mijn ouders hebben nu geregeld dat mijn baas klanten gaat nabellen, goed nieuws dus. Maar ik heb ook meerdere keren te weinig folders gekregen dus 30 huizen hebben vaak geen folders gehad. Maar dat gelooft hij vast wel, want ik heb elke keer dat ik te weinig kreeg, keurig gemeld via mail
|
![]() |
|
Ik zou je baas nog een keer oprecht bedanken. Als hij hiervan terugkomt is het tenminste een fatsoenlijke. Houden zou ik zeggen
![]()
|
Klopt, maar misschien had die baas daar op het moment een goede aanleiding voor?
Hij komt tenminste terug op een gemaakte fout, dat doen er maar weinig
|
![]() |
|
|